بازی ترمیناتور: سرپیچی سرنوشت تاریک عنوان جدیدی در سبک بازی‌های استراتژی RTS و بقا بوده که در این مطلب تصمیم داریم به نقد و بازی Terminator: Dark Fate Defiance بپردازیم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

بازی Terminator: Dark Fate Defiance همانطور که گفته شد در سبک بازی‌های استراتژی آنلاین و لحظه‌ای قرار داشته که درمورد نبردهای ماشینی بوده است. استودیو Slitherine Ltd سازنده و صاحب امتیاز این اثر بوده که توانسته تا به امروز فروش نسبتا خوبی را از این عنوان کسب کند. در رابطه با مزایای بازی باید بدانید که گیم‌پلی جذاب آن قادر است شما را به چالش‌های مختلفی دعوت کند که در این راستا می‌توانید برای زمان طولانی سرگرم شوید.

فهرست مطالب

بازی Terminator: Dark Fate Defiance

نقد و بررسی بازی Terminator: Dark Fate Defiance + سیستم مورد
نیاز

بازی ترمیناتور: سرپیچی سرنوشت تاریک با برخورداری از سیستم‌های مبارزه‌‍ای و استراتژی جدید می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. درطول بازی با ماشین‌ها و المان‌های تکمیلی بسیاری مواجه خواهید بود که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل بهتری از بازی لذت ببرید. بازی Terminator: Dark Fate Defiance با برخورداری از طراحی مناسب، گیم‌پلی روان، حالت‌های مختلف و… گزینه خوبی برای گیمرهای امروزی است.

بررسی بازی

بازی ترمیناتور در مدت زمان کوتاه انتشار خود توانسته از سوی سایت‌های مختلفی امتیاز و نظرات مناسبی را دریافت کند. در این زمینه سایت IGN به عنوان یک بازی استراتژی فوق العاده پیچیده و واقعی به این عنوان اشاره کرده است. سایت Gamestar این بازی را یک محصول جذاب با نبردهای دیدنی در کنار فضای ترمیناتوری خوب و ماموریت‌های متنوع دانسته که امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ را به آن داده است. و در پایان سایت Multiplayer از عنوان بهترین بازی ترمیناتور که در سال‌های اخیر صنعت گیم ارائه شده از این بازی نام برده است.

همچنین بخوانید :

اما درباره خود بازی باید بدانید که این عنوان یک محصول استراتژی بلادرنگ بر اساس جهان نابودگر بوده که سرنوشت تاریک آن در حال پایان دادن به سلطه بشریت بوده است. از زمانی که اولین ربات‌ها با کمک هوش مصنوعی ساخته شدند، تهدید علیه بشریت آغاز شد و حال با گذشت چندین سال از روی کار آمدن ماشین‌های مصنوعی شاهد درگیری شدیدی بین بشریت و ماشین‌های آهنی هستیم. این بازی شامل حالت‌های مختلفی بوده که در کمپین تک‌نفره آن شما در نقش یک فرمانده نظامی قرار می‌گیرید که باید نیروی متشکل از بقایای ارتش ایالات متحده را هدایت کنید. در این زمینه اصلی‌ترین هدف شما خنثی کردن نقشه لژیون و نابودسازی ربات‌های باقیمانده بوده است که در این میان می‌توانید به سلاح و تجهیزات مختلفی دسترسی داشته باشید.

حالت چند نفره بازی Terminator: Dark Fate Defiance به عنوان سه جناح معرفی شده که Founders، Movement و Legion نام دارند. هر یک از این جناح‌ها با نیروها و تجهیزات مختلفی همراه هستند که با مشخص نمودن جناح خود می‌توانید در بازی حضور پیدا کنید و علیه رقبای خود به دنبال ایجاد ارتش قدرتمند باشید. به محض وارد شدن به بازی باید کنترل ارتشی را به عهده بگیرید که استراتژی مناسبی برای شکست دادن دشمنان نداشته است همین موضوع سبب نابودی نیروهای بسیاری شده است که اگر بتوانید تاکتیک‌های درست و توانایی‌های موجود را به نحو احسن مدیریت کنید شاهد پیروز شدن بشریت در برابر دست ساخته خود که ماشین‌ها هستند خواهید بود.

بازی Terminator: Dark Fate Defiance

در طول بازی Terminator: Dark Fate Defiance مهارت‌ها و تخصص‌های نظامی بسیاری برای شما در نظر گرفته خواهد شد که به عنوان رهبر مقاومت در برابر ماشین‌ها باید به دنبال تقویت نیروهای خودی باشید. بر اساس تصاویر و تریلرهای منتشر شده از بازی باید بدانید که نبردهای واقع بینانه بازی Terminator: Dark Fate Defiance می‌تواند شما را در برابر جذابیت‌های بسیاری قرار دهد. برای تقویت خود در این نبردها نیاز به نیروهای مختلفی خواهید داشت که بازی امکان استخدام نیروهای جدید در کنار استفاده از ابزارآلات نظامی را به شما خواهد داد که با خرید تجهیزات می‌توانید قدرت بیشتری را برای نابودسازی دشمنان به دست آوردید.

همچنین بخوانید :

در رابطه با گیم پلی بازی Terminator: Dark Fate Defiance باید بدانید نبردهای پرتنش بسیاری برای شما در نظر گرفته شده که پیامدهای عمیق آن تنها زمانی نمایان خواهند شد که از تاکتیک‌های مناسبی علیه دشمنان استفاده کنید. در طول بازی گروه‌ها و شخصیت‌های دیگری به شما ملحق خواهند شد که با کمک آن‌ها می‌توانید از قدرت یا تخصص نظامی که در اختیار داشته‌اند علیه دشمنان استفاده نمایید. یکی از مهم‌ترین نکات موجود در بازی محدودیت منابع بوده است که با مد نظر قرار دادن این موضوع باید به دنبال نابودسازی دشمنان باشید زیرا اگر به صورت بی‌رویه از تجهیزات و سلاح خود برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید شاهد شکست خوردن ارتش خود در نبردهای بعدی خواهید بود که موضوع اصلاً برای شما و نسل بشریت باقی مانده خوب نخواهد بود.

همچنین بخوانید :

زاویه دید مناسب یکی دیگر از مزایای برتر این بازی بوده که از طریق آن می‌توانید روی نیروهای خودی تمرکز مناسبی داشته باشید. در سمت دیگر می‌توانید تا حدودی، روند نزدیک شدن دشمنان به نیروهای خودتان را بررسی نمایید تا در زمان مناسبی عکس‌العمل خوبی را نشان دهید. سیستم مبارزه‌ای بازی با دشواری‌های بسیاری همراه بوده که این موضوع سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و از یک گیم پلی دشوار که برایتان در نظر گرفته شده برای نابود کردن دشمنان و سرگرمی خود استفاده کنید. طراحی دیدنی و وجود صداگذاری هیجان انگیز در کنار موسیقی متن عالی می‌تواند سبب افزایش هیجانات بازی شود که در این میان شرکت سازنده بازی که Slitherine Ltd نام داشته با موتور گرافیکی خوبی محصول جدید خود را توسعه داده است.

پلتفرم‌های بازی

شرکت توسعه دهنده بازی Terminator: Dark Fate Defiance محصول جدید خود را فقط برای رایانه‌های شخصی منتشر نموده است که امکان کراس پلی و یا تجربه آن از سوی دیگر گیمرها وجود نخواهد داشت.

سیستم اجرایی بازی

بازی Terminator: Dark Fate Defiance

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: 64-bit Windows 10
  • Processor: Intel Core i5 or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Geforce GTX 750 (2GB)
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 25 GB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

  • OS: 64-bit Windows 11
  • Processor: Intel Core i7 or equivalent
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Geforce GTX 1060 (6Gb)
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 25 GB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

باتوجه به مشخصات سخت افزاری بازی، باید بدانید که با یک سیستم خوب نیز قادر به اجرای این عنوان خواهید بود و نیازی به داشتن سخت افزار گیمینگ نخواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی بازی Terminator: Dark Fate Defiance به پایان رسید که در این زمینه به نکات و اطلاعات خوبی از بازی اشاره شد. باتوجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت که این اثر یکی از بهترین بازی‌های استراتژی ۲۰۲۴ بوده است که با برخورداری از مزیت‌های جدید، گزینه خوبی برای سرگرمی خواهد بود. نظر شما نسبت به بازی Terminator: Dark Fate Defiance چیست؟ باما همراه باشید و نقدهای خود درخصوص این عنوان را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع: پلارا | https://www.plaza.ir
[kkratings]

می‌توانید این صفحه رویداد اطلاعیه خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email

📅 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای عرصه هنر و فرهنگ ایران و جهان، همراه روزنامه هنر در گالری لیلیت باشید

📢 ویژه‌های روزنامه هنر:

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛
در گالری لیلیت برگزار شد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت