کمتر عنوانی یافت می‌شود که در قالب یک محصول بتواند چندین سبک را به صورت حرفه‌ای در خود جای دهد که بدنیست بدانید در این زمینه بازی Pacific Drive یک عنوان عالی بوده است که توانسته در سبک‌های متنوعی جذابیت‌های بسیاری را ارائه دهد.

دوست داران بازی‌های اکشن و دلهره‌آور خوب می‌دانند که امروزه کمتر بازی خوبی یافت می‌شود که بتواند با حجم کم، کاربران را برای زمان طولانی سرگرم نماید. بازی Pacific Drive شاید برای تمام کاربران شناخته شده نباشد ولی باید بدانید که درون این بازی جدید، ساختارهای جدیدی نهفته است که در کنار سرگرمی شما می‌تواند مسیرهای جدیدی را برای رویارویی با مشکلات ترسیم نماید و درحقیقت یک نوع ایده‌پردازی اولیه برای مقابله با مشکلات باشد. در ادامه به بررسی بازی Pacific Drive خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

بازی Pacific Drive

درحال حاضر دلایل بسیاری برای حضور در این عنوان وجود داشته است که اگر بخواهیم همگی آن‌ها را مطرح کنیم قطعا نیاز به زمان بسیاری خواهیم داشت. اما موضوعی که باید بدانید ارتباط عالی و دیدنی خط داستانی با گیم‌پلی است که در این زمینه می‌توانید برای مدت زمان طولانی در بازی Pacific Drive حضور داشته باشید و سرگرم اجزایی شوید که شاید در بازی‌های دیگر بی‌اهمیت بودند ولی در این بازی گزینه مناسبی برای سرگرمی هستند. با پلازا جهت بررسی بازی پاسیفیک درایو همراه باشید.

اطلاعات اولیه بازی

بازی Pacific Drive عنوانی در سبک ماجراجویی و اکشن و علمی تخیلی است که در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۴ یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ ازسوی شرکت Kepler Interactive منتشر شد. بدنیست بدانید که روند توسعه بازی توسط استودیو Ironwood Studios انجام گرفته است که این بازی در ۴ بسته عادی و Deluxe Edition و Techtonica x Pacific Drive BUNDLE و 2024 Kepler Bundle BUNDLE عرضه شده است که هریک دارای مزیت‌های متمایزی نسبت به دیگری هستند.

بررسی بازی

بررسی بازی Pacific Drive

در ابتدای این بررسی باید بدانید که بازی Pacific Drive یک عنوان بقا رانندگی در سبک اول شخص بوده است که در طول مراحل بازی شما هستید و خودتان و تنها چیزی که شما را همراهی خواهد نمود ماشین‌تان است. تجسم سورئالی بازی می‌تواند شما را از شمال غربی اقیانوس آرام به حرکت در بیاورد که باید از مناطق محروم المپیک عبور کنید. مناطقی که دارای خطرات ماوراء‌الطبیعه بساری هستند و در آن مشخص نیست که چه چیزهایی زندگی می‌کنند.

همچنین بخوانید :

بازی Pacific Drive به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در بیابان‌ها و مسیرهای دیگر بازی به گشت و گذار بپردازید و درطول رانندگی خود، چالش‌های عجیب و غریبی که مشاهده می‌کنید را پشت سر بگذارید. در ابتدای بازی باید وارد یک گاراژ متروکه شوید که این گاراژ به عنوان پایگاه شما در بازی Pacific Drive شناخته خواهد شد. با استفاده از ابزارآلات موجود به دنبال ارتقاء ماشین خود باشید و با کاوشگری در طول بازی منابع گران‌بهایی که می‌بینید را جمع‌آوری نمایید.

درکنار کشف نمودن رمز و رازهای بازی نباید فراموش کنید که زنده‌ماندن شما از تمامی رازها مهم‌‍تر است؛ پس تا می‌توانید روی رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی تمرکز کنید تا بتوانید از خودتان در برابر خطرات عجیب و غریبی که در بازی Pacific Drive دیده می‌شود، نجات دهید. بدنیست بدانید که این عنوان دارای منابع بسیاری بوده است که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید به دنبال ساخت تجهیزات جدید بروید و یا پیکربندی خود را تغییر دهید. مدها و قطعات بسیاری درکنار المان‌های کمکی مفیدی در بازی وجود داشته است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آزمایش‌های مختلفی را روی ماشین خود انجام دهید. دقت داشته باشید که واگن همراه شما همیشه باید مملو از ابزارها و لاستیک‌ها باشد تا در صورت برخورد با مشکل بتوانید از آن عبور نمایید.

معرفی بازی Pacific Drive

بدنیست بدانید موسیقی متن اصلی بازی توسط Wilbert Roget ساخته شده که به طور کلی بیش از ۲۰ موزیک زیبا و شنیدنی در بازی وجود داشته است که می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. درکنار این موضوع باید بدانید که بازی Pacific Drive از طراحی بسیار خوبی نیز برخوردار است که برای اجرای بی‌دغدغه بازی باید کارت گرافیک نسبتا قوی در اختیار داشته باشید. طراحی تمام اجزای بازی با کیفیت بالایی صورت گرفته است که استودیو سازنده در این زمینه چیزی کم نگذاشته است.

ازدیگر بخش‌های مهم بازی Pacific Drive می‌توان به المان‌های سورئالی آن اشاره داشت. وقایع ناگهانی بسیاری در بازی رخ خواهد داد که این موضوع می‌تواند شما را با چالش‌های لحظه‌ای بسیار مواجه کند. این دنیای سورئال دارای شرایط آب و هوایی ویژه‌ای است که این موضوع می‌تواند روی تجربه گیم‌پلی شما نقش مهمی داشته باشد. دربرخی مراحل بازی شرایط آب و هوایی دقیقا علیه شما آغاز خواهد شد و دربرخی مراحل دیگر می‌توانید شاهد زیبایی‌های بسیاری در بازی Pacific Drive باشید که این موارد مربوط به همان آب و هوای بازی هستند.

همچنین بخوانید :

دنیای نیمه تاریک بازی می‌تواند در لحظه استرس بسیاری به شما منتقل نماید. گاهی اوقات باید به حس ششم خود اطمینان کنید و مسیر را ادامه دهید و گاهی هم باید منتظر بمانید تا چیزی نظیر رعدوبرق مسیر را روشن کند تا بتوانید از موانع پیش‌رو عبور نمایید. درکل بازی Pacific Drive در شرایط مختلفی جریان داشته که تصمیمات شما در آن تاثیرگذار خواهد بود. با تمام این توضیحات بدنیست بدانید که این عنوان امروزه گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی بوده است که می‌تواند برای مدت زمان بسیار، گزینه خوبی برای سرگرمی باشد.

پلتفرم‌ها

معرفی بازی Pacific Drive

این بازی جذاب و چند جانبه ازسوی استودیو سازنده برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و مایکروسافت ویندوز عرضه شده است که بدنیست بدانید برای سرویس بازی ابری انویدیا یعنی GeForce Now نیز منتشر یافته است.

سیستم اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i5 8600
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 18 GB available space
  • Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی

  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i5-10600k
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Nvidia RTX 2080/3070
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 18 GB available space
  • Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سخن پایانی

معرفی و بررسی بازی Pacific Drive به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این نوشته به اطلاعات مهم و بسیاری از بازی اشاره شد. باتوجه به نکات فوق اکنون می‌توانید دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید و اگر در این زمینه نقدی چه مثبت چه منفی داشتید، آنرا برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و به بررسی بازی Pacific Drive کمک نمایید.

منتخب کاربران

منبع: پلارا | https://www.plaza.ir
[kkratings]

می‌توانید این صفحه رویداد اطلاعیه خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email

📅 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای عرصه هنر و فرهنگ ایران و جهان، همراه روزنامه هنر در گالری لیلیت باشید

📢 ویژه‌های روزنامه هنر:

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛
در گالری لیلیت برگزار شد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت