بسته‌بندی

آموزش و آشنایی با بسته بندی آثار هنری

بسته‌بندی به عنوان بخشی از بازاریابی و مهم‌ترین حلقه رابطه بین تولید، حمل و نقل و بازاریابی به‌شمار می‌آید. استفاده از بسته‌بندی به عنوان یک عامل ارتباطی در موفقیت و جذب مشتری و در پی آن رونق اقتصادی بازار هنر بسیار تاثیرگذار بوده است. این آثار زیبا که سرمایه‌های فرهنگی ایران هستند، در قالب بسته‌بندی‌های مناسب‌تر می‌توانند در معرفی هرچه بهتر آثارِ متاثر از پیشینه هنر‌های ایرانی نقش مهمی داشته باشند و باعث اشاعه فرهنگ ایرانی و رشد اقتصاد هنر ایرانی شوند.

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود