روانشناسی یکی از دشوارترین موضوع در دنیای کنونی می‌باشد که اگر تصمیم دارید از طریق یک بازی با این موضوع بیشتر آشنا شوید پیشنهاد ما به شما بررسی بازی Of Two Minds است که در ادامه اطلاعات مفیدی از آن را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

هرکسی قادر به اجرای این بازی خواهد بود اما کمتر کسی توان و قدرت ذهن پایان دادن به آنرا داشته است. این بازی روانشناسی با برخورداری از مزیت‌های بسیار و چالش‌های دشوار می‌تواند شما را برای زمان‌های طولانی به چالش بکشد. همین موضوع سبب شده تا سازنده بازی Of Two Minds بتواند روی بخش‌های بیشتری تمرکز داشته باشد زیرا درخواست‌های کاربران برای افزایش مراحل آن بسیار اندک بوده است چون کمتر کسی توانسته به آن پایان دهد!

فهرست مطالب

بازی Of Two Minds

باتوجه به نکات فوق می‌توان گفت که بازی Of Two Minds به نسبت تمام عناوینی که امروزه در سبک‌های سرگرمی منتشر می‌شوند متفاوت بوده است. این بازی روانشناسی که به “از دو ذهن” معروف است می‌توان گزینه بسیار خوبی برای تقویت ذهن اشخاص باشد که وجود چالش‌های پیچیده سبب شده تا سازنده بازی که استودیو Burgeon & Flourish, LLC بوده آنرا با محدودیت سنی 17+ همراه کند. در ادامه جهت بررسی و دانلود بازی دو ذهن می‌توانید باما همراه باشید.

بررسی بازی Of Two Minds

بازی از دو ذهن یک عنوان روانکاوی با انجمن آزاد می‌باشد که می‌تواند شما را به سفری ناخودآگاه دعوت کند که در آن چالش‌ها و مراحل بازی برخلاف آنچه که تصور می‌کنید دشوار و واقع گرایانه بوده است.

داستان بازی در شهر نیویورک و اواخر دهه ۸۰ جریان داشته است که در آن آنی و رکس که روانکاوهای حرفه‌ای هستند با یکدیگر رابطه دوستانه دارند. در این بازی روانشناسی شما با استفاده از روانکاوی باید بررسی کنید و روابط آن‌ها را به سمتی که مد نظر دارید هدایت نمایید. اطلاعات و آیتم‌های مناسبی بر اساس شخصیت‌ها و مشاهدات موجود در اختیار شما قرار می‌گیرد که با پیوند دادن آن‌ها به یکدیگر می‌توانید ایده و انگیزه‌های جدیدی را برای افزایش سطح دوستی میان آنی و رکس را به دست آورید.

بررسی بازی روانشناسی Of Two Minds + لینک دانلود

بد نیست بدانید این بازی توسط یک شرکت فیلم سازی توسعه یافته که روند ساخت آن حدود ۳۰ سال در حال انجام بوده است که تمام فیلم‌های موجود در آن مربوط به دهه ۸۰ بوده است و تاکنون توانسته میزبان رمز و رازهای بسیاری باشد.

متاسفانه این بازی جذاب فقط و فقط برای آیپد و آیفون طراحی شده است که برای دستیابی به آن باید هزینه معادل ۳ دلار را بپردازید. وجود دشواری‌های بیش از حد و سبک نوین بازی‌سازی سبب شده تا این بازی با محدودیت سنی بالای ۱۷ سال مواجه باشد.

از زاویه دیگر بازی Of Two Minds را می‌توان یک روش تعاملی برای یادگیری و روانکاوی دانست که در آن با روش‌های جذاب بسیاری مواجه خواهید بود که در طول گیم پلی بازی می‌توانید با آیتم‌های واقعگرایانه بسیاری برای افزایش اطلاعات مربوط به روانشناسی مواجه باشید. شاید با مشاهده تصاویر درج شده از بازی Of Two Minds پیش خود بگویید که این عنوان یک اثر کاملاً مبتدی و ساده بوده است اما باید بدانید که تجربیات و نظرات کاربران جهانی نشان می‌دهد که این بازی به نسبت تمام عناوین روانشناسی و چالش برانگیز دیگر متفاوت بوده و قادر است شما را در یک محیط واقعی برای کسب تجربه قرار دهد.

با توجه به توضیحات فوق اگر احساس می‌کنید که هنوز آمادگی لازم برای تجربه یک بازی روانشناسی را در اختیار دارید پیشنهاد می‌شود که بازی Of Two Minds را از دست ندهید زیرا در کنار گزینه‌های نام برده می‌توانید با یک سری رمز و رازهای پنهان آشنا شوید. این رازها به نحوی طراحی شده‌اند که بدون آنکه متوجه شوید باید آن‌ها را حل نمایید و در طول مراحل بعدی تازه متوجه این موضوع خواهید شد که چه رازی را کشف نموده‌اید و از کنار آن به سادگی عبور کرده‌اید. دیالوگ‌ها و گفتگوهای بسیاری برای تعامل در این بازی روانشناسی وجود داشته است که با دانش معمولی زبان انگلیسی می‌توانید درک بهتری از مراحل و رابطه دوستانه آنی و رکس را کسب کنید.

طراحی بازی و تصاویر و فیلمبرداری آن مربوط به دهه ۸۰ می‌باشد که همه موضوع سبب خواهد شد تا با سبک و سیاق‌های قدیمی مواجه باشه که این مورد شاید به مزاج گیمرهایی که روی بازی‌های بتل آنلاین و گرافیکی فعالیت دارند چندان جالب نباشد اما اگر به دنبال یک بازی متفاوت نسبت به گزینه‌های امروزی هستید این بازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از دیگر عناصر مربوط با بازی Of Two Minds می‌توان به دست نوشته‌های متنوعی اشاره داشت که در این زمینه با ترجمه آن می‌توانید اطلاعات مهمی را از شخصیت اشخاص اصلی بازی کسب کنید.

آشنایی با بازی روانشناسی Of Two Minds

در حقیقت این نوشته‌ها برای آن هستند که شما بتوانید با تاریخچه و بخش‌های شادی و یا مشکلات شخصیت‌ها بیشتر آشنا شوید و در واقع یک نوع دفترچه یادداشت به شمار می‌رود که با دستیابی به آن می‌توانید مسیر هموارتری را برای شناخت و درک شخصیت‌ها در شرایط مختلف در پیش داشته باشید. در ادامه جهت دانلود بازی فلان با ما همراه باشید.

دانلود بازی Of Two Minds

اگر هنوز احساس می‌کنید که امادگی لازم برای دریافت بازی را دارید پیشنهاد می‌شود برای نصب بازی از لینک زیر اقدام کنید. همانطور که گفته شد این عنوان درحال حاضر فقط برای آیفون منتشر شده است که خبری از عرضه آن برای گوشی‌های اندروید نیست.

پلتفرم‌های بازی Of Two Minds

متاسفانه استودیو Burgeon & Flourish, LLC بازی خود را فقط برای آیفون و ایپد منتشر کرده است که کاربران اندرویدی قادر به نصب آن نخواهند بود. همچنین باید بدانید که استودیو Burgeon & Flourish, LLC یک شرکت فیلمسازی است که این عنوان اولین پروژه بازیسازی آن به شمار می‌رود.

سخن پایانی

بررسی بازی Of Two Minds به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید این عنوان گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی است. اگر احساس می‌کنید که از قدرت ذهن بالایی برخوردار هستید و قادر به پایان دادن چالش‌ها هستید این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تنها ایراد بازی Of Two Minds عرضه آن برای آیفون بوده است. نظر شما نسبت به این بازی جذاب و روانشناسی چیست؟ باما همراه باشید و دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

منبع: پلارا | https://www.plaza.ir
[kkratings]

می‌توانید این صفحه رویداد اطلاعیه خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email

📅 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای عرصه هنر و فرهنگ ایران و جهان، همراه روزنامه هنر در گالری لیلیت باشید

📢 ویژه‌های روزنامه هنر:

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛
در گالری لیلیت برگزار شد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت