• درباره

📻 کتاب صوتی:

پندار – فصل 6 ~ریچارد باخ

فصل ششم از کتاب پندار تقدیم شما دوستان همراه

در ابتدا به کسانی که با کتاب صوتی پندار و سبک نوشته های ریچارد باخ آشنایی ندارند توصیه می‌کنیم این را کتاب را حتما مطالعه کنند. ریچارد باخ نویسنده ای است که نوشته هایش با اینکه که در قالب داستانهای واقعی است ولی تک تک جمله هایش بسیار آموزنده و همچنین برای خواننده بسیار لذت بخش است. هر فردی که آثار این نویسنده را مطالعه کند. سرشار از امید و نشاط می‌شود، و هر کسی که بدنبال تغیر و دگرگونی در زندگی خود باشد. با کتاب صوتی پندار می‌تواند با مطالعه داستان های این نویسنده حس خوبی را در زنگی تجربه کند.

دانش : پی بردن به آن چیزی است که از قبل می‌دانستیم، عمل نشان دادن چیزی است که میدانی: تعلیم یادآوری به دیگران است که خود آنها به همان اندازه و به همان خوبی می‌دانند، شما همگی یادگیرنده، انجام دهنده، و آموزگار هستید، تنها وظیفه شما در هر دوره زندگی صادق بودن با خودتان است…

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “پندار – فصل 6 ~ریچارد باخ” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت