• درباره

📻 کتاب صوتی:

خلاصه و تحلیل کتاب برتری خفیف ~جف اولسون

کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون در یک کلام می‌خواهد بگوید که موفقیت یک‌شبه و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد. اگر می‌خواهید مسیر موفقیت را طی کنید باید تصمیم بگیرید روی کارهای کوچکی و بزرگی که در طول یک روز انجام می‌دهید تمرکز کنید و تمام کارهای خود را با مسیر موفقیت هماهنگ کنید. در واقع هر کاری که در طول روز انجام می‌دهید، شاید هم خیلی کوچک و جزئی باشد ولی مطمئن باشید بخشی از مسیر شما برای موفقیت یا شکست است. برتری خفیف به شما می‌گوید موفقیت به تلاش مستمر نیاز دارد. تاکنون موفق به خواندن کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی شده‌اید؟ در این کتاب بیان شده است که موفقیت نیاز به تکرار دائمی عادت‌های خوب و صحیح نیاز دارد. وقتی این عادت‌های درست و جزئی تکرار می‌شود، بعد از مدتی اثر آن‌ها با هم ترکیب می‌شود و تحولی بزرگ را ایجاد می‌کند.

در صورتی که تصمیم دارید نگرش جف اولسون را برای رسیدن به موفقیت در تمامی جهات و ابعاد زندگی بدانید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا نکات این مقاله می‌تواند اثرات سازنده‌ای برای شما داشته باشد. برایان تریسی، نویسنده بزرگ حوزه موفقیت در مورد این کتاب می‌گوید:

کتاب برتری خفیف یکی از قدرتمندترین، کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اصول موفقیت را به شما یاد می‌دهد و زندگی شما را متحول می‌کند.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “خلاصه و تحلیل کتاب برتری خفیف ~جف اولسون” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت