• درباره

📻 کتاب صوتی:

پیامبر ~جبران خلیل جبران

“پیامبر” اثر: جبران خلیل جبران ترجمه: دکتر حسین الهی قمشه ای موسیقی: استاد جلال ذوالفنون روایت و تنظیم: مهدی صفدریان “پیشکش به روان پاک مادرم؛ تنها پیامبر زنی که میشناختم”
کتاب پیامبر مشهورترین اثر جبران خلیل جبران، نویسنده لبنانی آمریکایی است. این کتاب پیرامون شخصیت کلیدی پیامبر (المصطفی) می‌گردد که پس از سال‌ها دوری از سرزمین مادری، به شهر خود اورفالیز بازمی‌گردد. او در گفت‌وگو با مردمان گوناگون، پیرامون مفاهیم کلیدی اخلاق و زندگی مانند کار، شادی و اندوه، داد و ستد، بخشش و … سخن می‌گوید.

جِبران خلیل جِبران (در زبان عربی جُبران خلیل جُبران) شاعر، نویسنده، فیلسوف و نقاش لبنانی در 6 ژانویه 1883 در دهکده البَشَری در شمال لبنان به دنیا آمد و در 10 آوریل 1930 در شهر نیویورک از دنیا رفت. او در طول حیات کوتاه خود آثار متعددی را بوجود آورد که مشهورترین آنها کتاب پیامبر است. پیامبر تا کنون به بیش از پنجاه زبان دنیا ترجمه شده است.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “پیامبر ~جبران خلیل جبران” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت