• درباره

📻 کتاب صوتی:

مسیر سبز ~استیون‌کینگ

داستان مسیر سبز یا «دالان سبز» به انگلیسی: Green Mile ، لقب بی‌نقص‌ترین کتاب استیون کینگ را به خود اختصاص داده و شما می‌توانید تمام احساس‌هایی که بشریت درگیر آن است، از عشق، محبت و همدلی گرفته تا ترس، رنج و نفرت را با بهترین کیفیت تجربه کنید. نکته‌‌ی جالب توجه دیگر این رمان شخصیت‌پردازی ظریف و محرک و در عین حال متناقض آن است که شما می‌توانید با شخصیت‌های فرعی داستان همدلی کنید و هم‌‌زمان از خود بپرسید که چطور ممکن است فرشته‌ای در قالب شیطان ظاهر شود.

در زندان کوهستان سرد، در ردیف سلول‌های تک و تنها و به صف شده، که به مسیر سبز شهرت دارد، جانیان، قاتلان و مفسدان مرگ را انتظار می‌کشند. با نگهبانانی گاه خوش‌ذات مانند پال ادگامب و گاه بیمار و سادیستی مانند پرسی وتمور. با این حال و در طول سالیان، گناهکار و بی‌گناه، خوب یا بد، هیچ یک زندانی‌ای چون جان کافیی را تاکنون ندیده‌اند. مجرمی که به دلیل تجاوز و سپس قتل دو دختر بچه به مرگ محکوم شده است. آیا کافیی شیطانی است در لباس انسان؟ و یا اینکه اون یک موجودی بسیار بسیار متفاوت است؟

با صدای: راوی : مریم نشیبا، کارگردان : علی عمرانی، بازیگران : نوشین حسن زاده , حسین فلاح , راضیه مومیوند , بهناز بستان دوست , حبیب بختیاری , علی عمرانی , مرضیه صدرایی , سینا نیکوکار , ناهید مسلمی , عباس شادروان , شمسی صادقی , صدیقه کیانفر , عباس وفایی , مهرداد ضیایی , ایوب آقاخانی , علی تاجمیر , ، ترجمه : پیروز صدرایی،

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “مسیر سبز ~استیون‌کینگ” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت