• درباره

📻 کتاب صوتی:

اسب ~رضا‌بابا‌مقدم

داستان کوتاه اسب، رضا بابا مقدم متولد 1292 در تهران ، فارغ التحصیل رشته حقوق ، افسر بازنشسته ، اغلب داستان هایش را پیش از انتشار به صورت مجموعه داستان ، در مجله سخن چاپ می‌کرد. نویسنده ای است پیرو مشی ادبی صادق هدایت و وقایع داستان هایش در فضایی اضطراب آور و نومیده کننده رخ می‌دهد . محیط داستان های مجموعه عقاب تنها(1337) ، فرانسه است ، اما ماجرای داستان های بچه های خدا (1345) و اسب (1348) در تهران قدیم به وقوع می‌پیوندد . این داستان ها حول همدری با مردم فقیر و حیوانات می‌گردند . بابا مقدم داستان های اروتیکی بر اساس خاطرات دوران کودکی نوشته و در آخرین نوشته هایش به توصیف های سوررئالیستی و کافکایی روی آورده است . او آثاری نیز از فرانسواز ساگان ، کافکا و ژان روسلو ترجمه کرده است .مرگش در سال 1366 در آمریکا روی داد .
داستان کوتاه اسب از همین فضای دیدگاه ترحم برانگیز او به حیوانات نشات می‌گیرد تا انجا که از زبان راوی داستان از او به عنوان دوست و همکلایس خود یاد می‌کند و….

نویسنده رضا بابا مقدم
با صدای: امیر اردلان داودی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “اسب ~رضا‌بابا‌مقدم” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت