• درباره

📻 کتاب صوتی:

هری پاتر و سنگ جادو ~جی‌کی‌رولینگ

کتاب هری پاتر و سنگ جادو داستان پسری است به نام هری.هری در سن کودکی پدر و مادر خود را از دست میدهد و سرپرستی او بدست خاله و شوهر خاله اش می‌افتد.او پس از 11 سال زندگی سخت در کنار دورسلی ها پی می‌برد که جادو گر است.هاگرید،کلید دار هاگوارتز(مدرسه جادوگری) نامه ای به هری میدهد که در آن از هری دعوت به عمل آمده که در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز شرکت کند.هری این نامه را میپذیرد و با هاگرید به مدرسه هاگوارتز روانه میشود.
در بین راه او دوستانی پیدا میکند که مهم ترین آنها رون ویزلی(بهترین دوست او در آینده) است.همچنین او در ابتدای راه دشمنان خود را هم شناسایی میکند.او میداند که پدر و مادرش به دست لرد ولدمورت کشته شده اند و این را هم میداند اگر مادرش خود را فدا نمیکرد او الان زنده نبود.

با صدای: سارا طلائی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “هری پاتر و سنگ جادو ~جی‌کی‌رولینگ” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت