• درباره

📻 کتاب صوتی:

لانه خرگوش، بهترین توضیح ~آن‌بیتی

در این کتاب داستان مادر و دختری روایت شده که درگیریهای زیادی با هم دارند. علت اصلی این درگیریها بیشتر سن زیاد مادر است. داستان از جایی شروع می‌شود که مادر پیر یادش رفته دخترش او را برای اولین عروسی خود دعوت کرده بود و …
آن بیتی، نویسنده برجسته آمریکایی، در سال 1947 در واشنگتن دی‌سی به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده بود و در مریلند بزرگ شد. «بیتی»، در سال 1969 مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آمریکن گرفت و یک سال بعد، تحصیلاتش را در رشته ادبیات انگلیسی را در کانکتیکت ادامه داد. اولین مجموعه داستان او، مشتمل بر نوزده داستان با نام «پیچیدگی‌ها» در سال 1976 منتشر شد. در همین سال اولین رمان خود با نام «معانی سرد زمستان» را منتظر کرد که بعدها فیلمی‌ نیز بر اساس آن ساخته شد. در سال 1978 دومین مجموعه داستانش با نام «رازها و شگفتی‌ها» را منتشر کرد. چهار سال بعد نیز سومین مجموعه داستان او با عنوان «خانه سوزان» انتشار یافت. از دیگر آثار آن بیتی می‌توان به «چیزی که مال من بود»، «لانه خرگوش، بهترین توضیح» و «باغ بازی» اشاره کرد.

نویسنده :
آن بیتی,
مترجم کتاب گویا:
دنا فرهنگ,

گوینده کتاب گویا:
فاطمه رکنی,
تنظیم کننده برای رادیو:
امیر خلیلی
زمینه کتاب گویا:
ادبی
نوع کتاب گویا:
روایی

با صدای: فاطمه رکنی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “لانه خرگوش، بهترین توضیح ~آن‌بیتی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت