• درباره

📻 کتاب صوتی:

مردی در هاوانا ~هنری‌گراهام‌گرین

جیم ورمولد یک مغازه دار متوسط انگلیسی در پایتخت کوباست که پس از آشنایی با یک جاسوس حرفه ای اینتلجنت سرویس به نام هاتورن دچار وسوسه درآمدزایی از طریق ارسال خبرهایی درباره کوبا برای سرویس جاسوسی انگلستان می‌شود.از آن طرف رییس پلیس هاوانا که به خاطر علاقه اش به دختر ورمولد به خانه آنان رفت و آمد دارد متوجه فعالیت های جاسوسی او می‌شود.و…
هنری گراهام گرین (به انگلیسی: Henry Graham Greene) (زاده 2 اکتبر 1904، درگذشته 3 آوریل 1991) رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، منتقد ادبی و سینمایی و نویسنده پرکار داستان‌های کوتاه انگلیسی بود.

او در طول عمر طولانیش در غالب معرکه‌های سیاسی و انقلابی گوشه و کنار جهان حاضر و ناظر بود و ماجراهای داستان‌هایش عمدتاً در متن همین وقایع قرن بیستم می‌گذرد، آثاری که ابهامات انسان نوین در این دنیای ناآرام را می‌نماید.

با صدای: مهرداد مهمان دوست، مجید حمزه، علی عمرانی، جواد پیشگر

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “مردی در هاوانا ~هنری‌گراهام‌گرین” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت