• درباره

📻 کتاب صوتی:

سواری مرگ ~استیون‌کینگ

کتاب «سواری مرگ و دو داستان دیگر» عنوانی است که زهرا پناهی، مترجم این اثر، برای مجموعه سه داستان‌ کینگ برگزیده و در ابتدای کتاب نیز بخشی برای معرفی نویسنده اضافه کرده است.
پناهی، مترجم این مجموعه «سواری مرگ»، «مسافر لال» و «بیماری به‌نام اِن» را عناوین سه داستان این مجموعه معرفی کرد و توضیح داد: نام کتاب بر اساس مهم‌ترین داستان کتاب انتخاب شده، هرچند عنوان انگلیسی داستان در نسخه اصلی اثر متفاوت بوده و از آن‌جا که ترجمه‌اش در زبان فارسی مناسب نمی‌شد، با توجه به محتوای داستان عنوان «سواری مرگ» را برگزیدم.
در کتاب «سواری مرگ» استیفن کینگ، خواننده داستانش را به جاده ای می‌برد که کمتر درآن رانده شده… سواری مرگ داستان پسر دانشجویی است که شب هنگام سواری مجانی با مرد مرده ای می‌گیرد و در این سواری مجبور به انتخاب می‌شود، انتخابی بین مرگ و زندگی!…

با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “سواری مرگ ~استیون‌کینگ” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت