• درباره

📻 کتاب صوتی:

سرقت یاقوت سلطنتی ~آگاتا‌کریستی

کتاب سرقت یاقوت سلطنتی یکی از ماجراهای هرکول پوارو می‌باشد که این داستان به نویسندگی آگاتا کریستی است، خانم کریستی به‌عنوان یکی از مبتکران داستان‌های جنایی است و نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود. داستان‌های وی، بخصوص آن دسته که در باره ماجراهای کارآگاه هرکول پوآرو و یا خانم مارپل هستند، نه تنها لقب «ملکه جنایت» را برای او به ارمغان آورد، بلکه وی را به‌عنوان یکی از مبتکرترین نویسندگانی که در راه توسعه و تکامل داستان‌های جنایی کوشیده‌اند نیز معرفی و مطرح کرد.
آگاتا کریستی در کتاب رکوردهای گینس مقام اول در میان پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب در تمام دوران‌ها و مقام دوم (بعد از ویلیام شکسپیر)در میان پرفروش‌ترین نویسندگان در هر زمینه‌ای را به خود اختصاص داده ‌است.
قهرمان اصلی این داستان، هرکول پوارو است که در پی یافتن سارق یاقوت سلطنتی است و ماجراهایی که برای او اتفاق می‌افتد.

با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “سرقت یاقوت سلطنتی ~آگاتا‌کریستی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت