• درباره

📻 کتاب صوتی:

تابوت‌های دست‌ساز ~ترومن‌کاپوتی

«تابوت های دست ساز،» با نام فرعی «گزارش واقعی از یک جنایت امریکایی» اثری ست در ژانری خاص و کم شباهت به آثار مالوف، چه از نظر فرم روایی و چه از نظر محتوا؛ داستان، به معنای متعارف اش، نیست، گزارش هم نیست، ظاهری شبیه به آثار پلیسی دارد، اما رمان پلیسی، به شکل کلاسیک آن، هم نیست.

ماجرا در یک دهکدهء کوچک در غرب امریکا اتفاق می‌افتد، در سال های دهه ء هفتاد میلادی. یک وکیل و همسرش به قتل می‌رسند، با 9 مار زهرآگین که در ماشین آنها رها شده اند. این آغاز یک سلسله قتل مرموز و پیچیده است. قربانی ها در ظاهر با هم ارتباطی ندارند و تنها چیزی که بین آنها مشترک است هدیه ای است که اندکی پیش از مرگ دریافت کرده اند: «یک تابوت دست ساز با عکسی از خودشان در داخل آن!».

کارآگاه جیک پپر، از طرف «دایرهء تحقیقات جرم شناسی ایالتی،» مامور رسیدگی به این پروندهء مرموز می‌شود. پس از چند قتل، او تقریبا مطمئن می‌شود که جنایت ها کار چه کسی است و با چه انگیزه ای صورت می‌گیرد، اما مسئله این جاست که هیچ ادلهء قانونی و محکمه پسندی علیه مجرم وجود ندارد. «رابرت هاولی کوئین،» از ملاکان سرشناس و ذی نفوذ شهر (و سرهنگی در جنگ جهانی دوم) عامل این کشتارهای بی رحمانه است. با وجود آن که کارآگاه این را می‌داند، کوئین به قتل های خود ادامه می‌دهد و 8 نفر از 9 نفری را که باید می‌کشته ، به قتل می‌رساند…

با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “تابوت‌های دست‌ساز ~ترومن‌کاپوتی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت