سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت

✅ سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت ، چیست و چگونه انجام می‌شود؟

چنانچه تابحال تجربه سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت را داشته‌اید حتماً از این موضوع مطلع هستید که یک هدیه در قالب نقاشی چهره تا چه اندازه می‌تواند برای هدیه گیرنده خوشحال کننده و رضایت بخش باشد و به عنوان یک یادگاری برای تمامی طول عمر ماندگار بماند و حس اینکه سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت ، توسط یک هنرمند ترسیم و نقاشی شود بسیار جالب توجه و خاص خواهد بود.

سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت می‌تواند یک کادوی ارزشمند و نفیس به عنوان هدیه و کادویی همه مناسبت‌ها اعم از روز مرد، روز زن، روز استاد و معلم، روز کارگر، روز کارمند و سایر مناسبت‌ها و سالگرد جشن تولد و آشنایی و ازدواج، یادبود و یادگاری برای یک عزیز، تبریک موفقیت کاری و یا تحصیلی ، که توسط خانواده، فامیل و دوستان و همکاران و آشنایان به عنوان هدیه و کادویی تقدیم و اهدا شود تا چه اندازه می‌تواند برای ثبت احساسات دوستانه و محبت آمیز در این روزهای سخت و دشوار زندگی ، دلگرم کننده و رضایت بخش باشد.

✅ بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان

گالری لیلیت مفتخر است با کمک گرفتن از هنرمندان حرفه‌ای و بسیار مجرب، توانسته است این خدمات را به عموم مردم و علاقه‌مندان با شرایط بسیار مناسب ارائه نماید. همچنین به عنوان هدیه‌ای از طرف گالری لیلیت برای اولین سفارشتان از تخفیف 60% درصدی با قیمت مناسب و ارزان بهره‌مند خواهید شد.

✅ نحوه انجام سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت ، با تکنیک دیجیتال پینتینگ

نقاشی دیجیتالی که توسط هنرمند در گالری لیلیت انجام می‌گیرد، از لحاظ نحوه انجام کار بسیار شبیه به نقاشی با تکنیک‌های آبرنگ ، رنگ روغن و… می‌باشد. به اینصورت که هنرمند ابتدا نقاشی را ترسیم می‌کند و سپس بصورت لایه به لایه رنگ آمیزی آن را انجام می‌دهد، ولیکن در تکنیک دیجیتال هنرمند بجای استفاده از قلمو و کاردک و رنگ و بوم نقاشی، درعوض از قلم نوری و تبلت استفاده می‌نماید و بدین صورت نقاشی‌هایی بدیع را خلق می‌نماید.

با انجام سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت ، فایل باکیفیت نقاشی تحویل مشتری می‌گردد که می‌تواند آن را روی انواع تابلو بوم ، تخته شاسی ، پوستر ، کارت پستال ، پازل ، تابلو فرش ، بنر فلکسی و… چاپ نماید و یا اینکه از فایل با کیفیت سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت در پروفایل حساب کاربری شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده نماید.

جهت اطلاع از شرایط و تعرفه انجام خدمات سفارش نقاشی پرتره هدیه مناسبت ، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد شوید:

https://lilit.ir/order-portrait

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت