آموزش و آشنایی با بسته بندی آثار هنری

همانطور که در مطالب بخش اقتصاد و هنر اشاره گردید مطلع هستیم که هنر دارای جایگاه اقتصادی بوده و نقش قابل توجهی را در توسعه ایفا می‌کند. اقتصاد هنری، محرک اصلی فعالیت‌ها و آثار هنری است.دستاورد‌های فعالیت‌های هنری اعم از هنر‌های تجسمی، صنایع‌دستی و هر نوع خلاقیت و آفرینش هنری بدون ارایه به مخاطب یا مصرف‌کننده، نمی‌توانند آن‌چنان که باید شناخته شده و معرفی شوند، در نتیجه از گسترش و توسعه باز می‌مانند. بازاریابی هنر، تاثیرگذاری بر ذهن‌ها و شکار ایده‌ها و یک ابزار مهم برای حمایت مالی از هنر‌ها است. بسته‌بندی به عنوان بخشی از بازاریابی و مهم‌ترین حلقه رابطه بین تولید، حمل و نقل و بازاریابی به‌شمار می‌آید.

استفاده از بسته‌بندی به عنوان یک عامل ارتباطی در موفقیت و جذب مشتری و در پی آن رونق اقتصادی بازار هنر بسیار تاثیرگذار بوده است. این آثار زیبا که سرمایه‌های فرهنگی ایران هستند، در قالب بسته‌بندی‌های مناسب‌تر می‌توانند در معرفی هرچه بهتر آثارِ متاثر از پیشینه هنر‌های ایرانی نقش مهمی داشته باشند و باعث اشاعه فرهنگ ایرانی و رشد اقتصاد هنر ایران شوند.

گالری, هنری, لیلیت, هنر, تابلو, مدرن, نگارخانه, نمایشگاه, نقاشی, خرید, دکوراسیون, شیک, اتاق, لاکچری, باکلاس, قاب, عکس lilit, art, gallery, lilitgallery, lilitartgallery, painting, decoration, decorative, modern, photography,

شکل بخشیدن با احساس به یک چیز را هنر می‌گویند “فردریک شوپن”

مرتبط: