بسته‌بندی

آموزش و آشنایی با بسته بندی آثار هنری

بسته‌بندی به عنوان بخشی از بازاریابی و مهم‌ترین حلقه رابطه بین تولید، حمل و نقل و بازاریابی به‌شمار می‌آید. استفاده از بسته‌بندی به عنوان یک عامل ارتباطی در موفقیت و جذب مشتری و در پی آن رونق اقتصادی بازار هنر بسیار تاثیرگذار بوده است. این آثار زیبا که سرمایه‌های فرهنگی ایران هستند، در قالب بسته‌بندی‌های مناسب‌تر می‌توانند در معرفی هرچه بهتر آثارِ متاثر از پیشینه هنر‌های ایرانی نقش مهمی داشته باشند و باعث اشاعه فرهنگ ایرانی و رشد اقتصاد هنر ایرانی شوند

گالری, هنری, لیلیت, هنر, تابلو, مدرن, نگارخانه, نمایشگاه, نقاشی, خرید, دکوراسیون, شیک, اتاق, لاکچری, باکلاس, قاب, عکس lilit, art, gallery, lilitgallery, lilitartgallery, painting, decoration, decorative, modern, photography,

شکل بخشیدن با احساس به یک چیز را هنر می‌گویند “فردریک شوپن”