توضیحات:
بازاریابی و برندسازی، بسیاری از تصمیمات استراتژیک و خلاقانه در طراحی مد و توسعه محصول را معرفی میکند.
بازاریابی، یک بخش حیاتی صنعت مد به شمار میآید و درک اهمیت و نقش آن برای کسانی که درحال برنامهریزی یک شغل در حوزه مد و لباس هستند، ضروری است.
کتاب بازاریابی مد، یک راهنمای کاربردی برای اصول اساسی بازاریابی و برندسازی است که از ایجاد یک پروفایل مشتری تا توسعه هویت یک برند را پوشش میدهد…
این کتاب، مفاهیم تئوری کلیدی را شرح میدهد و نشان میدهد که چطور این مفاهیم در صنعت مد جهانی و صنعت خردهفروشی، از دوخت سفارشی تا بازار انبوه، به کار میروند.
در این کتاب تمام ابزارهای مورد استفاده بازاریابان مدرن، از حضور در نمایشگاههای مد تا بازاریابی ویروسی و استراتژیهای آنلاین، مورد بحث قرار گرفتهاند و فراگیران با استفاده از نمونهها و مطالعات موردی متنوع، صنعت نساجی و تجارت خردهفروشی، از طریق فرآیند بازاریابی، از مصرفکننده اولیه و تحقیقات مرتبط با بازار تا ساخت کمپین بازاریابی و برندسازی مهیج، هدایت میشوند.
زبان کتاب “انگلیسی” میباشد.
⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمیباشد!
#@
@#
⇩
〔دیدن منابع مطالب〕