مجید بهشتی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان

 معرفی/ بیوگرافی:

مجید بهشتی (به انگلیسی: Majid Beheshti) هنرمند ایرانی، متولد 29 مهر 1334 در کرمان است.

وی در سال 1353 تحصیلات متوسطه را در دبیرستان آرشام کرمان در رشته طبیعی و شیمی به پایان برد و پس از اخذ دیپلم به دانشکده هنرهای دراماتیک تهران راه پیدا کرد، او تحصیلات خود را تا پایان سال 1365 تا سطح لیسانس در رشته هنرپیشگی و کارگردانی ادامه داد و در سال 1383 در رشته کارگردانی تئاتر فوق لیسانس گرفت.

آقای مجید بهشتی از بدو ورود به دانشکده هنرهای دراماتیک تهران به‌طور عملی نیز به فراگیری فن نمایش و کارگردانی پرداخت و زیر نظر استادان بزرگی چون رکن‌الدین خسروی، حمید سمندریان، بهزاد فراهانی، حسین پرورش و دیگر استادان، فن کارگردانی و بازیگری را آموخت. وی در سال 1360 در تلویزیون به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان به‌کارِ تهیه و تولید سریال و فیلم سینمایی پرداخت و کارهای بسیاری را به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان تولید کرد. همزمان در سال 1376 مجله سینمایی فیلم و هنر را پایه‌گذاری کرد و بمدت 7 سال در این مجله به عنوان مدیر مسئول و سردبیر مشغول کار بود.

اما انتشار این نشریه در سال 1384 متوقف شد. بهشتی در دوران خدمت در رادیو و تلویزیون، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال‌های بلند و نمایش‌های تلویزیونی پُر بیننده‌ای را به عهده داشت که با موفقیت از رادیو و تلویزیون ایران پخش گردید. او در سال 1383 ایران را به مقصد انگلستان ترک گفت و اکنون در لندن اقامت دارد. فعالیت‌های هنری مجید بهشتی را می‌توان به چند بخش تقسیم کرد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت