⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️از «جغله ¦ نمایشگاه آثار احسان میرزائی فراهانی» دیدن فرمائید و دیگران را برای تماشا در گالری لیلیت دعوت نمائید، بازدید شبانه‌روزی آزاد است…

جغله ¦ نمایشگاه آثار احسان میرزائی فراهانی

Ehsan Mirzaee ¦ Jegheleh Exhibition

«گالری لیلیت شما را به دیدن این نمایشگاه برگزار شده دعوت می‌نماید»

جغله ¦ نمایشگاه آثار احسان میرزائی فراهانی

هنرمند: احسان میرزائی فراهانی

❖ جغله ❖

این مجموعه آثار منحصربفرد برای پلتفرم «جغله» با تکنیک دیجیتال طراحی و نقاشی شده‌اند، احسان میرزائی فراهانی علاوه بر طراحی و نقاشی به عنوان مدیر هنری نیز فعالیت داشته است.

«جغله» نام تاریخی شخصیت کودک ایرانی است، که داستانی ابرقهرمانی و دلاورانه دارد. پلتفرم «جغله» تاکنون موفق به کسب چندین مقام در جشنواره‌های ملّی و بین المللی شده است.

نمایش صوتی «داستان جغله و غول سرزمین تنبلی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آقای شهاب میرزائی فراهانی تولید شده است، که با مدیریت دوبلاژ آقای هومن خیاط و با نظارت کیفی آقایان مهرداد رئیسی و احسان میرزائی فراهانی، در استودیوی انجمن گویندگان جوان (گلوری) ضبط شده است. در این نمایش صوتی هنرمندان و صداپیشگان محبوب و مشهور ایرانی گویندگی نموده اند. همچنین آقای احسان میرزائی فراهانی علاوه بر صداپیشگی به عنوان تصویرگر، افکتور، میکس و مسترینگ نیز فعالیت داشته است.

نمایش صوتی داستان جغله را می‌توان یکی از برترین آثار فاخر ایرانی برشمرد و همچنین بلحاظ ساختار نویسندگی نمایشنامه توسط آقایان: شهاب میرزائی فراهانی و احسان میرزائی فراهانی و خط سیر داستان نیم ساعته (که ۳۰ دقیقه شنونده را میخکوب نگه می‌دارد) و بیان روان داستان و مواجهه‌ی شخصیت اصلی داستان (جغله) با فراز و نشیب ماجراها و اتفاقاتی که در طول داستان برایش رخ می‌دهد و همچنین دوبلاژ و صداگذاری حرفه‌ای با حضور بهترین صداپیشگان، گویندگان و دوبلرهای حوزهٔ کودک و نوجوان نظیر خانم‌ها: آرزو آفری، شهره روحی، ساناز غلامی، سارا جامعی و آقایان: مهرداد رئیسی، هومن خیاط، عرفان هنربخش، فرهاد اتقیایی، علیرضا وارسته، کسری نیک‌آذر، احسان میرزائی فراهانی، عباس چهاردهی، ناصر محمدی، و علاوه بر آن افکت‌های صوتی و موسیقی‌های متن زیبا و جذاب و تصویرگری و طراحی پوسترهای حرفه‌ای و چشم‌نواز که هرکدام از نظر بصری ارزش ساعت‌ها تماشا را دارند، به جرأت می‌توان بهترین اثر نمایش صوتی فانتزی کودکانه ساخته شده تاکنون در ایران دانست. بطوریکه همهٔ اقشار جامعه در هر سن و سال و با هر جنسیتی می‌توانند از آن لذت ببرند.

«لینک پخش و دانلود رایگان کتاب صوتی جغله»
5ستاره / 57638 رأی

اخطار ! هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود