برج آزادی و میلاد نارنجی شدند و به کمپین محک پیوستند

📢 این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email
روزنامه هنر رویدادهای هنری اخبار هنری گزارش‌های هنری نوآوری‌های هنری حراج هنری تئاتر و نمایش مد و لباس
برگزاری نمایشگاه «پری‌زاد» آثار خانم مهناز اولیائی
برگزاری نمایشگاه «نگاه من» آثار نقاشی آقای عبدالله محمودی
برگزاری نمایشگاه «کبوترانه» آثار سیاه قلم خانم الهام رحیمیان
برگزاری نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم ملیکا هدایتی
برگزاری نمایشگاه «بعد دیگر وجود» آثار نقاشی خانم زهرا شمشیری
برگزاری نمایشگاه «حس ناب زندگی» آثار نقاشی خانم مریم عبدالملکی
برگزاری نمایشگاه «سرشت هست» آثار نقاشی خانم لاله علی عابدی
برگزاری نمایشگاه «زیبای سخت» آثار مجسمه آقای عباس یعقوبی
برگزاری نمایشگاه «آینده گذشته است» آثار نقاشی آقای بهادر قشقایی
برگزاری نمایشگاه «ماری پوسا» آثار نقاشی خانم مریم شجاعی
اینستاگرام گالری لیلیت

«برج میلاد» و «برج آزادی» به مناسبت روز جهانی سرطان و روز جهانی سرطان کودک با نورپردازی نارنجی خود به کمپین آگاهی‌رسانی سرطان پیوستند.

برج آزادی و میلاد نارنجی شدند و به کمپین محک پیوستندبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه محک، برج «میلاد» و «آزادی» به دعوت محک با نورپردازی نارنجی که رنگ منتخب انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) برای موضوع آگاه‌رسانی درخصوص سرطان است، با شعار I am and I will همراه شدند و حمایت خود از کودکان مبتلا به سرطان را اعلام کردند.

محک به عنوان یکی از اعضای رسمی UICC از سال ۲۰۱۶، هر سال با اجرای این کمپین جهانی تلاش می‌کند با همراهی جامعه مدنی ایران زمینه آگاهی‌رسانی درباره سرطان که باعث تشخیص زودهنگام این بیماری می‌شود را فراهم کند. این سازمان باور دارد تشخیص زودهنگام باعث درمان کم‌دردتر، کم‌هزینه‌تر و مؤثرتر برای کودکان مبتلا به سرطان می‌شود. بر همین اساس از همه اعضای خانواده بزرگ خود دعوت می‌کند تا به این کمپین بپیوندند تا همانند سال گذشته که رتبه نخست درا ین کمپین در بین ۱۷۰ کشور در جهان به محک اختصاص یافت، صدای حامیان کودکان مبتلا به سرطان ایرانی جهانی شود.

پیوستن هر چه بیشتر نیکوکاران، هنرمندان، ورزشکاران، بنگاه‌های اقتصادی، داوطلبان، کادر درمان، سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه و تمامی گروه‌های جامعه به این کمپین در شرایطی که بیش از ۲۰ هزار کودک تحت حمایت محک در مرحله درمان قرار دارند و روزانه میانگین ۶ کودک به جمع آنها افزوده می‌شود، اهمیت بسیاری دارد چرا که باعث می‌شود تمامی اقشار جامعه نسبت به سرطان کودک آگاه‌تر شده و در کنار آنکه محک را در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان یاری می‌دهند، توجه‌شان به علایم سرطان در کودکان نیز بالاتر رفته و این موضوع می‌تواند با کمک به افزایش تشخیص زودهنگام، نرخ بهبود سرطان در کودکان را افزایش دهد.

انتهای پیام/

منبع:/http://khabargozarisaba.com


 

🗓 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای هنر و فرهنگ، همراه گالری لیلیت باشید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email
دکمه بازگشت به بالا
fa Lang
tr Türkçe | TR