فتانه ملک محمدی

Fattaneh Malekmohammadi

فتانه ملک محمدی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نوازنده موسیقی

 معرفی/ بیوگرافی:

فتانه ملک محمدی (به انگلیسی: Fattaneh Malekmohammadi) هنرمند ایرانی، متولد 12 اسفند 1368 در تهران است.

خانم فتانه ملک محمدی در رشته موسیقی تحصیل کرده است و ساز تخصصی او ویولن می‌باشد .او برای بازی , در فیلم سوپراستار در حضور تهمینه میلانی تست داد و قبول شد و برای آن فیلم انتخاب شد و جالب است که برای, بازی در آن فیلم نیز موفق به دریافت جایزه شد .از دیگر فیلمهای این بازیگر می‌توان پرسه در شهر لاجوردی , پنهان و چرخ و فلک را نام برد.

فتانه ملک محمدی برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای بازی در فیلم سوپراستار در بخش سینمای معناگرا بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر (1387)

فتانه ملک محمدی بازیگری که تهمینه میلانی اذعان می‌کند به علت هوش و ذکاوت اش او را انتخاب کرده است. او علاقه زیادی به موسیقی دارد و ساز تخصصی اش ویولون و سنتور است و خود را بازیگر نمی داند.

زمانی که در یک سایت سینمایی آگهی جذب بازیگر را مشاهده می‌کند با اینکه تاریخ آگهی گذشته است, فرم را پر کرده و به دفتر خانم تهمینه میلانی می‌رود و پس از انجام تست از بین 100 نفر به دلیل اینکه, چشم‌های مشکی و همرنگ شهاب حسینی داشته ,

و همچنین توانایی زدن ساز برای نقش رها انتخاب می‌شود تهیمنه میلانی در این باره می‌گوید اگر نواختن, موسیقی را بلد هم نبود او را آموزش می‌دادم.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت