پاشا جمالی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

پاشا جمالی (به انگلیسی: Pasha Jamali) هنرمند ایرانی، متولد 1364 در تهران است.

آقای پاشا جمالی جزو یکی از بازیگران موفق ایران است، او در سریال شهرزاد توانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و نظر مخاطبان را جلب کند.

حسن فتحی در سریال شهرزاد تلاش کرده تا با استفاده از توانمندی‌های بازیگران جوان در کنار بازیگران مشهور و محبوب نظیر شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی بهره ببرد.

پاشا جمالی (اصغری ) متولد دهه شصت می‌باشد.

شروع بازیگری
وی جزو بازیگرانی است که کار خود را از تئاتر شروع کرده و توانسته با تلاش خود به سینما راه پیدا کند. او با بازی در سریال شهرزاد توانست شهرت خوبی بدست بیاورد و توانایی‌های خود را نمایش دهد. سریال شهرزاد برای او سکوی پرتابی در بازیگری بوده است.

پاشا جمالی در سریال شهرزاد نقش شاگرد هاشم دماوندی (مهدی سلطانی) را بازی می‌کند. او عاشق دختر هاشم (با بازی نهال دشتی) می‌باشد. وی توانسته نظر حسن فتحی را برای بازی در این نقش بدست بیاورد. به نظر می‌رسد وی از بین تعداد زیاد بازیگرانی که برای این نقش تست داده اند انتخاب شده است.

پاشا جمالی در آثاری همچون یک شهروند کاملا معمولی، موریانه و سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداخته است. او توانسته با بازی در نقش اصغری در سریال شهرزاد محبوبیت خاصی بین مخاطبان این سریال بدست آورد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
pashajamali

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت