نیکی مظفری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

نیکی مظفری (به انگلیسی: Niki Mozaffar) هنرمند ایرانی، متولد سال 1366 است.

خانم نیکی مظفری متولد شهریور 1366 در تهران، بازیگر است. فوق دیپلم معماری است! تجربی خوانده و میخواست , داروساز شود اما در نهایت در هنرستان معماری خواند او فرزند مجید مظفری بازیگر شناخته شده ایرانی می‌باشد. پدر او مجید مظفری از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است .مادر او در دوران دبیرستانش درگذشت.

نیکی مظفری در رشته معماری تحصیل کرده است ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری وارد این عرصه شد. او در کلاس‌های استاد حمید سمندریان آموزش دیده است و همچنین از کودکی به صورت تجربی بازیگری را نزد پدرش , یاد گرفته است. او علاوه بر حرفه بازیگری به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است و این کارها از فعالیت‌های مورد علاقه اوست .

علاقه و کلاس
به لطفا پدر بازیگرش از همون دوران نوجوانی به این رشته علاقمند شد در پایان دوره راهنمایی به کلاس‌های زنده یاد, حمید سمندریان رفت و مدت دو سال فنون بازیگری را فرا گرفت.

اولین شروع
دور دوران کودکی در چند نقش از جمله مجموعه تلویزونی بچه‌ها قصه‌ها و فیلم ضلع ششم در سال 73 , ایفای نقش کرد سپس در دوران دبیرستانی با تئاتری بکارگرادنی آقای هادی مرزبان اولین تجربه حرفه‌ای اش را آغاز کرد.

بازگشت و فعالیت ها
بعد از بازگشت از لندن به ایران، مدت هشت سال به عنوان مدیر تولید، جانشین تهیه کننده، طراح صحنه، طراح گریم و … در فیلمسازی پدرش فعالیت می‌کند.

• اینستاگرام:
nikimozaffari

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت