بهنام تشکر

 تخصص/مهارت:

گوینده رادیو، دوبلور و بازیگر

 معرفی/ بیوگرافی:

بهنام تشکر (به انگلیسی: Behnam Tashakor) هنرمند، متولد چهارم بهمن 1355 است.

آقای بهنام تشکر (بهنام تشکرکلاسه) دارای تحصیلات کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروز کوه در سال 1380 می‌باشد و یک دوره 6 ماهه ورک شاپ زیر نظر خانم شلین رینولد(گروه of the coff)، ایالت آریزونا در سال 1387-1386 گذرانده است. او متاهل است و پدر و مادرش هر دو اصالتا ترک اردبیل هستند.

او از سال 1375 کار تئاتر را آغاز کرد و دو تا سه سال در مازندران به فعالیت خود ادامه داد و از سال 1378 به تهران آمد و مستقیم به تئاتر شهر رفت و آنجا تئاتر حرفه‌ای را به شکل جدی دنبال کرد. وی همزمان در این مدت سریال «حماسه آرد» به کارگردانی بهزاد فراهانی که قرار بود در 10 قسمت ایام دهه فجر روی آنتن برود، اما نیمه تمام ماند و به نتیجه نرسید را کار کرد، بعد از آن در سریال مختارنامه نقش کوتاهی (مترسک گردان) را ایفا کرد؛ در سریال «گمشده» راما قویدل یک اپیزود بازی کرد و در تله‌فیلم «حبیب» با حمید فرخ‌نژاد همبازی بود. سپس چند تله‌تئاتر از جمله «خدای کشتار»، «دیوانگان متفکر» …. و فیلم سینمایی «خانه زیر آب» به کارگردانی سپیده فارسی را کار کرد و سرانجام در «ساختمان پزشکان» مزد سال‌ها تلاش خود را گرفت و تبدیل به یک کمدین شناخته شده تلویزیونی شد و سپس با بازی در سریال «دزد و پلیس» جایش را تثبیت کرد. او تازه‌ترین کارش نیز سریال «دودکش» می‌باشد.

• اینستاگرام:
behnam_tashakor

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت