مونا پیرزاد

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

مونا پیرزاد (به انگلیسی: Mona Pirzaad) هنرمند ایرانی، متولد 16 ژانویهٔ 1984 میلادی در تهران است.

خانم مونا پیرزاد بازیگر سینما و تلویزیون است که حضور در آثار بین المللی را در کارنامه هنری خود دارد . از مهم‌ترین آثار مونا پیرزاد می‌توان به بازیگری در فیلم سلام ای ایران اشاره کرد.

مونا پیرزاد در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مونا پیرزاد در این سال، بازیگری در فیلم سلام ای ایران به کارگردانی فلوریان باکس مایر محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مونا پیرزاد بازی در فیلم سلام ای ایران بوده است. مونا پیرزاد کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم سلام ای ایران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با فلوریان باکس مایر همکاری داشته است. مونا پیرزاد توانست با بازی در فیلم سلام ای ایران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، رویا تیموریان، فلیکس کلاره و گونتر ماریا هالمر بر تجارب او افزود.

مونا پیرزاد در فیلم‌های معروفی همچون ؛ Hitman 2015 و Sweethearts 2019 و and Verrückt nach Fixi و… ایفای نقش داشته است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در imdb

• اینستاگرام:
mona.pirzad

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت