احمد مهرانفر

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر و سینما

 معرفی/ بیوگرافی:

احمد مهرانفر (به انگلیسی: Ahmad Mehranfar) هنرمند، زاده 10 خرداد 1354 است.

آقای احمد مهرانفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا است. او از سال 78 اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز کرده است اما اولین حضور موفقش در سریال نوروزی «پایتخت» توانست نظر مخاطب عام و خاص را جلب کند به شکلی که با سریال «پایتخت» و نقش «ارسطو» دیده شد.

مهرانفر در فیلم‌های «عشق فیلم»، «شاعر زباله‌ها»، «آتش‌بس»، «اقلیما»، «آفتاب بر همه یکسان می‌تابد»، «حقیقت گمشده»، «استشهادی برای خدا»، «کلبه»، «عصر روز دهم»، «درباره الی…»، «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «یک عاشقانهٔ ساده»، «بی خود و بی جهت»، « دربند»، « آینه شمعدون» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «17 دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌ است. البته نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌ است. او نوروز سال 90 و 92 با سریال «پایتخت 1 و 2» در نقش «ارسطو» حضور در تلویزیون را تجربه کرد.

• وبسایت:
ahmadmehranfar.ir

• اینستاگرام:
ahmadmehranfar

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت