آفرین چیت‌ساز

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، ستون نویس روزنامه ایران

 معرفی/ بیوگرافی:

آفرین چیت ساز (به انگلیسی: Afarin Chitazar) هنرمند ایرانی است.

خانم آفرین چیت‌ساز، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «دایره زنگی»، فیلم سینمایی «سرگیجه» و فیلم سینمایی «درشهر خبری نیست هست» فعالیت داشته است.

آفرین چیت‌ساز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آفرین چیت‌ساز می‌توان به بازیگری در فیلم دایره زنگی، فیلم سرگیجه و فیلم درشهر خبری نیست هست اشاره کرد.

آفرین چیت‌ساز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1385 در فیلم سرگیجه به کارگردانی محمد زرین‌دست بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دایره زنگی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آفرین چیت‌ساز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمد زرین‌دست، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی و کوروش تهامی را تجربه کرد.

آفرین چیت‌ساز در سال 1386 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آفرین چیت‌ساز در این سال، بازیگری در فیلم دایره زنگی به کارگردانی پریسا بخت‌آور و فیلم درشهر خبری نیست هست به کارگردانی سید رضا خطیبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آفرین چیت‌ساز بازی در فیلم دایره زنگی بوده است. آفرین چیت‌ساز سال 1386 فیلم دایره زنگی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با پریسا بخت‌آور همکاری داشته است. آفرین چیت‌ساز توانست با بازی در فیلم دایره زنگی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، باران کوثری، صابر ابر و امین حیایی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها آفرین چیت‌ساز با هنرمندان بسیاری تجربهٔ کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کیانوش گرامی با 2 مرتبه و محمدرضا شریفی‌نیا با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با آفرین چیت‌ساز داشته‌اند.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت