شهروز فرهادیه

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

شهروز فرهادیه (به انگلیسی: Shahrooz Farhadieh) هنرمند ایرانی، متولد تهران است.

آقای شهروز فرهادیه بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار شهروز فرهادیه می‌توان به بازیگری در سریال شوخی کردم، سریال ویلای من اشاره کرد.

شهروز فرهادیه نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1392 در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شوخی کردم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شهروز فرهادیه محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی و رابعه اسکویی را تجربه کرد.

شهروز فرهادیه در سال 1392 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شهروز فرهادیه در این سال، بازیگری در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری و سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

• اینستاگرام:
shahroozfarhadieh

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت