گالری و نگارخانه مینا

Mina Art Gallery

گالری و نگارخانه مینا
تهران/ خیابان پاسداران/ گلستان دوم

 درباره/معرفی:

گالری و نگارخانه مینا ، یکی از گالری‌های شناخته شده ایرانی است که در شهر تهران قرار دارد.
گالری مینا برآن است تا در دوره­ی جدید فعالیتش، به­ گونه ­ای روشمند و پویا در فضای هنرهای تجسمی معاصر ایران بکوشد و در غنی­‌تر کردن آفرینه ­های هنری پیشرو و حمایت از هنرمندان کشور، سهمی شایسته و موثر داشته باشد.

گالری مینا، چون هر نگارخانه­‌ی پیشرو در این حرفه، به متعادل کردن دو کفه­‌ی فرهنگی و اقتصادی هنر ملتزم است، بنابراین وظیفه­‌ی فرهنگی ­اش با شناختن و شناساندن هنرمندان جوان، ترویج هنر نوآورانه­ی سنتی وآزاد که در کشور تولید شده­ اند، توجه و حمایت از کلیه ­ی دستاوردهای با ارزشی که فرهنگ تصویری معاصر را غنا می‌­بخشد، در عین حال بازشناسی و نکوداشت هنرمندانی که سهمی در تاریخ هنر کشور داشته ­اند، یاری­گر رشد متوازن نیروهای موثر کارآمد در فضای هنرهای تجسمی کشور است.

بنا به وظیفه ­ی اقتصادی، همسو با گرایش­‌های سنجیده در متن اقتصادِ هنرهای تجسمی، وظیفه دارد با معرفی آثار هنرمندان و تشخیص جایگاه آنان، به فروش و ترویج آثار ایشان اقدام کند، که این­ همکاری اقتصادی، هنرمندان را قادر می­سازد تا با درآمد ناشی از فروش آثار خود از طریق گالری، فعالیت حرفه­ای­شان را پی گیرند.

• آدرس:
تهران/ خیابان پاسداران/ گلستان دوم (فلاح زاده)/ شماره 120

• تلفن:
02122541606

• وبسایت:
minaartgallery.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت