نیما رئیسی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، صداپیشه، گوینده، مجری رادیو

 معرفی/ بیوگرافی:

نیما رئیسی (به انگلیسی: Nima Raeisi) هنرمند ایرانی، متولد 3 اَمرداد 1354 است.

آقای نیما رییسی در بیمارستان فامیلی رشت به دنیا آمد اما تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک مسکونی نکاچوب واقع در ساری و منطقه دشت ناز گذرانده است. او در سال‌های 68 تا 73 در خود شهر ساری اقامت داشته و پس از قبولی در دانشگاه به تهران مهاجرت نموده است. شهر بابل زادگاه پدری او می‌باشد. وی در مقطعی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است.

نیما رئیسی برادر سینا رئیسی (گوینده و خوانده) و پسر عموی مهرداد رئیسی (صداپیشه سرشناس و رئیس انجمن گویندگان جوان گلوری) است.

از دوبله‌های موفق نیما رئیسی می‌توان به صحبت بجای شخصیت آقای شگفت انگیز و معلم در انیمیشن جذاب «شگفت انگیزان» اشاره نمود.

از تجربه‌های موفق نیما رئیسی در بازیگری می‌توان به فیلم سینمایی تنگنا 1385 (به کارگردانی علیرضا بذرافشان) اشاره نمود ، که نیما رئیسی در کنار بازیگرانی همچون شهاب حسینی، جعفر دهقان، سروش صحت، رضا توکلی، صدرالدین حجازی و… ایفای نقش داشت و توانست به خوبی در آن فیلم بدرخشد.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت