جواد عزتی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

جواد عزتی (به انگلیسی: Javad Ezzati) هنرمند ایرانی، زاده 20 دی 1360 در تهران است.

آقای جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

زندگی
او از سال 1375 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 81 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است.
وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ ایفای نقش کرده‌است. همچنین وی در فیلم طلا و مس ماجرای نیمروز و فرشته‌ها با هم می‌آیند نقش آفرینی کرده‌است. او در سریال‌های قهوه تلخ و دردسرهای عظیم 2 نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند. هم‌اکنون نیز وی در عرصهٔ تئاتر و سینما فعال است.
فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال 1396 که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال 1396 ایران کرد.
او با مه لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده است.

• اینستاگرام:
javadezzati

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت