افسانه پاکرو

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

افسانه پاکرو (به انگلیسی: Afsaneh Pakroo) هنرمند ، متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز است.

افسانه پاکرو مجرد و فارغ التحصیل رشته نقاشی است و بازیگری را از کلاس‌های استاد سمندریان فرا گرفته است. پاکرو حرفه بازیگری را از سال 1384 با فیلم «محکومین بهشت» به کارگردانی حجت الله سیفی آغاز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال «رسم عاشقی» دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد. از دیگر فعالیت‌های هنری اش می‌توان به فیلم‌های رویای خیس (1384)، محاکمه (1385)، زندگی شیرین (1387)، شیر و عسل (1388)، چشم (1389)، شبکه (1390) و سریال‌های پیدا و پنهان (1384)، در مسیر زاینده رود (1389)، تکیه بر باد (1391)، زیباتر از رویا (1392) و .. اشاره کرد.

لازم به ذکر است که پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

تجربه کار با ایرج قادری
خانم افسانه پاکرو در گفتگو با خبرنگاران جوان گفت:
در «محاکمه» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی‌نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود.

آقای محسن پناهی یک زمانی درسال 1394 بازیگر موسسهٔ من در اصفهان بود و هرجا که هست، امیدوارم که خوشبخت و پیروز باشد.

تجربه کار با عباس کیارستمی
در اواخر اردیبهشت 1395، افسانه پاکرو در صفحهٔ اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال قبل مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نامعلوم ماند.

تجربه کار با پوران درخشنده
رویای خیس فیلمی به کارگردانی پوران درخشنده و نویسندگی شعله شریعتی، پوران درخشنده ساختهٔ سال 1384 است.

• اینستاگرام:
afsanehpakroo

• وب‌سایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت