مجتبی شفیعی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، تلویزیون، رادیو، مجری، گوینده، صداپیشه، خواننده، شاعر و نویسنده، بازیگردان، کارگردان، تدوینگر، تهیه کننده

 معرفی/ بیوگرافی:

مجتبی شفیعی (به انگلیسی: Mojtaba Shafiei) هنرمند ایرانی، متولد 7 مهر 1367 در اصفهان است.

آقای مجتبی شفیعی از هنرمندان سرشناس و موفق ایران است که با کلیپ ویدیوهای زودنیوز در شبکه‌های اجتماعی شهرت یافت.

مجتبی شفیعی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می‌باشد که در کنار گویندگی رادیو کار دوبله و بازیگری انجام می‌دهد که با رادیو سرنا و حالا با زود نیوز معروف شده است.

مجتبی شفیعی در یک خانواده پر جمعیت با 7 فرزند دیگر در شهر نائین اصفهان به دنیا آمد، بخاطر شغل پدرش که راننده اتوبوس بود مدتی در تهران و چند سالی هم در مشهد زندگی کردند.

بصورت جدی فعالیت خود را از رادیو با ساخت آیتم‌های طنز برنامه اینجا ایران است به همراه خانم کیانی شروع کرد تا اینکه وارد بازیگری در تئاتر شد.

اولین تجربه جلوی دوربین خود را سال 1389 وقتی 22 ساله بود با ایپزود امانت دار سریال قصه‌های تبیان در کنار بازیگرانی چون مینا جعفرزاده بدست آورد.

به مدت سه سال در رادیو اینترنتی سرنا بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا اینکه سال 1397 با انتشار ویدیوهای اخبار زود نیوز به شدت سر زبان ها افتاد.

زود نیوز یک کار متفاوت در قالب اخبار طنز شکل گرفت که در آن یک محتوای اجتماعی، و اقتصادی که درد مردم است با زبان طنز بیان می‌کنیم هدفمان صرفا یک تسکین و انبساط خاطر مخاطب مان است.

از هنرپیشگان ثابت تیم زود نیوز می‌توان به مجتبی شفیعی، منیره باقرپور، اشکان شایسته و سروش بیکیان اشاره نمود.

چند سال پیش مدتی کوتاهی بعنوان مجری خبرنگار برنامه فرمول یک کار کرد تا اینکه با تئاتر هم چندین اجرای نمایش در کشورهای مختلف را نیز تجربه کرد.

شفیعی در حالی از عدم حمایت از کلیپ‌های تولیدی خود خبر می دهد و می گوید کار ما دلی است که تعرفه تبلیغات در این ویدیوها به چندین میلیون تومان می‌رسد.

در کارهای ساخته شده توسط مجتبی شفیعی خلاقیت و نوآوری و عشق و استعداد به چشم می‌خورد.

• آدرس:

• تلفن:
09027559049

• اینستاگرام:
mojtabashafiee_7

• وب‌سایت:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت