برترین موزیک‌های بی‌کلام سرخپوستی شمنی Shamanic Indian
ساز فلوت سرخپوستی یا لاکوتا یک ابزار موسیقیایی ساخته شده از چوب با تمدن و ریشه ای کهن است که در برخی منابع قدمت آن را به 2000 سال پیش نسبت می دهند. در باور سرخپوستان،طبیعت به عنوان هدیه این ساز را به کوکوپلی(الهه باروری) تقدیم می‌کند تا رابطی بین دنیای ماورایی باشد و با الهام بخشی از طبیعت به آرامش روحی و درونی دست یابد و به عنوان نوازندهٔ افسانه‌ای فلوت در ذهن‌ها ماندگار شود. این فلوت در سال 2011 میلادی در نظام رده‌بندی هورن بوستل-زاکس ثبت شد. بعدها نیز در سازمان میراث جهانی به نام ایالات متحده آمریکا به ثبت رسید. این فلوت توسط بسیاری از رؤسای سرخ‌پوست آمریکایی ساخته و استفاده می‌شود.
در مطالعات و بررسی‌های به عمل آمده توسط روانشناسان بر روی اصوات این ساز مشخص شد که نوای آن تاثیر مثبتی بر روی ضربان قلب و کاهش استرس دارد و امروزه در موسیقی درمانی از آن استفاده می شود. شنیدن قطعات این آلبوم انسان را به نواحی بکر و سرخپوست‌ها، شمن‌ها و گرگ‌ها و سایر جانداران طبیعت می‌برد و تجربه ای متفاوت را به شنونده می‌بخشد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام سرخپوستی شمنی Shamanic Indian قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت