محمدسعید نقاشیان

Mohammad Saeed Naghashian

محمدسعید نقاشیان

 تخصص/مهارت:

خطاطی و خوشنویسی، نقاشیخط

 معرفی/ بیوگرافی:

محمد سعید نقاشیان (به انگلیسی: Mohammad Saeed Naghashian) هنرمند ایرانی، متولد 26 تیر 1356 در تهران است.

آقای محمد سعید نقاشیان در خانواده ای هنردوست و هنرپرور متولد شد. پیشه­ ی پدرش نقاشی و خوشنویسی بود. از سال 1369 به اصرار پدرش به کلاس خوشنویسی رفت و به مشاقی خط نستعلیق مشغول شد.

او درباره هر خود چنین می‌گوید: «بعدها این مشاقی به عشقی مبدل شد که تا ابد از جانم بیرون نخواهد رفت؛ این بزرگترین میراث پدرم برای من بوده و هست و تا همیشه قدردان لطفش هستم و خواهم بود.

سال 75 وارد دانشگاه سوره شدم و به تحصیل رشته گرافیک پرداختم. در سال 1376 بزرگترین اتفاق زندگیم در راستای حرفه هنری برایم افتاد و آن آشنایی با استاد حمید عجمی خالق مکتب خوشنویسی معلی بود. از آن سال تاکنون افتخار شاگردی ایشان را دارم. بعد از آشنایی با ایشان و دیدن خط معلی یافتم که ایشان و خط معلی گمگشته‌های من در راستای هنر می باشند. از سال 77 به طور حرفه ­ای نزد ایشان تلمذ کردم و از سال 80 نمایشگاه‌های متعددی را در راستای اندیشه خط معلی و عرفان خط معلی در داخل و خارج از کشور و بصورت نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی برگزار کردم.»

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
saeednaghashian.com

• اینستاگرام:
naghashian.artworks

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت