مجموعه طراحی سپیده صاحبدل

Sepideh Sahebdel | Design studio

❂ هنرگردی❂ هنر و زیبایی❂ پوشاک و مدمجموعه طراحی سپیده صاحبدل

مجموعه طراحی سپیده صاحبدل
ایران / تهران

 درباره/معرفی:

مجموعه هنری طراحی سپیده صاحبدل با شماره ثبت رسمی 342266 در سازمان ثبت اسناد و علائم تجاری ، به مدیریت خانم «سپیده صاحبدل» به ثبت رسید. با فعالیت در رشته‌هایی نظیر؛ طراحی (هنرهای گرافیکی و تجسمی)، طراحی و تولید محصول؛ فرش، تابلوفرش، فرش مخملی فانتزی ، پادری ، طراحی مبلمان ، طراحی پارچه، طراحی تیشرت، روسری، شال، رومیزی، کوسن، روتختی، کاغذدیواری، پرده و شید، لوازم تزئینی، زیورآلات، طراحی ظروف و… توانست جایگاه ویژه‌ای در میان مجموعه‌های طراحی داشته باشد.

این مجموعه با ایده‌های نوآورانه و خلاقانه و بعضاً هنجارشکنانه توانسته با تلفیق طرح‌های مدرن و فانتزی و بومی سنتی شرقی، نوعی جدید و منحصربفرد از طراحی را پدیدآورد که در مدت کوتاهی توانسته مورد تایید و تحسین بسیاری از اساتید و کارشناسان و منتقدین هنر و صنعت فرش و همچنین هنر دوستان قرارگیرد.

مجموعه هنری طراحی سپیده صاحبدل با بهره‌گیری از تکنیک‌های مختلف نقاشی دستی و دیجیتال آثاری چشم‌گیر در سبک‌های مدرن آبستره و انتزاعی و… خلق کرده است و از آن جهت که طرح‌های این مجموعه محدود نیستند قابل اجرا بر روی انواع سطوح دکوری نظیر؛ سِت پارچه مبل، کوسن، فرش، والپیپر، سِت روتختی، فرش‌های ماشینی و فرش‌های چاپی فانتزی مخملی و در صورت سفارش فرش‌های دستباف می‌باشند. همچنین چاپ روی تابلو‌های بوم کنواس در ابعاد گوناگون تا سایز 2.5 متر، توسط این مجموعه قابل اجرا می‌باشد.

مجموعه هنری طراحی سپیده صاحبدل با طرح‌های بی‌نظیر خود دنیایی جدید را به روی هنردوستان گشوده که در طراحی با رنگ‌های متنوع آثاری را خلق نموده است، که درحال حاضر دارنده بیش از 3000 طرح مختلف (که برای اولین بار در سطح بین المللی خلق شده‌اند و تاکنون در دنیا نظیر آن وجود نداشته است) ، توانسته نسبت به بسیاری از رقبای خود از جایگاه و مرتبه بالاتری برخوردار باشد.

مجموعه هنری طراحی سپیده صاحبدل ارسال آثار به سراسر ایران و جهان را دارد.

• آدرس:
تهران/ سهروردی شمالی / پایین‌تر از خیابان ابن یمین

• تلفن:
09126061921

• اینستاگرام:
mersanaco

sahebdelart

• تلگرام:
sahebdelartdesign

• ایمیل:
sepidehsahebdel@yahoo.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت