مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 6

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 6

پروژه هوایی فعالیت خود را در زمینه عکاسی هوایی در سال 2006 آغاز کرد. از آن زمان تاکنون صدها پانوراما از سراسر جهان ایجاد کرده ایم و وقتی مردم دربارهٔ موارد مورد علاقه ما می‌پرسند، پاسخ دادن به آن برای ما آسان نیست. هر مکانی در نوع خود زیبا است و هرکدام دارای تاریخ قابل توجهی هستند.

ما چندین روز را صرف فیلمبرداری از آبشار فرشته می‌کنیم – بلندترین آبشار جهان با ارتفاع 979 متر: مجبور شدیم با هواپیما، سپس قایق و در نهایت پیاده برویم تا به آبشار برسیم، اما بعد از آن زمان بیشتری برای گرفتن آبشار صرف شد. تصاویر دلخواه به دلیل آب و هوا عکسبرداری از فوران پلوسکی تولباچیک در شرایط سخت – در ارتفاع 1500 متری و دمای -31 درجه سانتیگراد انجام شد. اما پانوراما حتی با سقوط هواپیمای بدون سرنشین ما در یک میدان گدازه ساخته شد. در کوه اورست، نزدیک یخچال خومبو، هلیکوپتر ما موفق به صعود به ارتفاع 7100 متری از سطح دریا شد و عکاس ما دچار بیماری ارتفاع شد. در طول سفر ما به دریاچه بایکال، شکاف بزرگی در یخ ناگهان ظاهر شد و وسیله نقلیه ما نزدیک بود در آب غرق شود. خوشبختانه،

آبشار فرشته - بلندترین آبشار جهان با ارتفاع 979 متر

اما در کشورهای گرم، کار آسان‌تر نمی شود. هنگامی که خود را در جزایر وایاگ در اندونزی دیدیم، با نمک خیس شدیم، سپس با باران شدیدی که تا استخوان خیس شده بودیم و به تک تک چرخ‌دنده‌های دوربین و سایر تجهیزات مهممان برخورد کردیم. خرچنگ‌های بزرگ و دیگر ساکنان جنگل با شادی آن صحنه را تماشا کردند.

جزایر وایاگ در اندونزی

عکس‌برداری به اهرام جیزه در سال 2011 منجر به درگیری با پلیس محلی شد، درحالی‌که سال بعد با تسخیر تاج محل هند از بالا، موفق شدیم غیرممکن را انجام دهیم. ممنوعیت شدید پرواز بر فراز تاج محل وجود دارد، بنابراین تیم هوایی از سال 1997 اولین تیمی بود که توانست مقامات محلی را متقاعد کند که آسمان را “باز کنند”.

عکس منحصربفرد تاج محل هند از بالا

متأسفانه استفاده از پهپادها برای نیازهای عکاسی به دلیل محرمانه بودن، ایمنی و بسیاری دلایل دیگر پیچیده‌تر می‌شود، به طوری که پرواز پهپادها اغلب غیرقانونی می‌شود. بسیاری از عکس‌ها و پانورامایی‌هایی که در گذشته موفق به ساختن آن‌ها شده‌ایم، دیگر هرگز قابل بازیابی نیستند. بنابراین هر چه نتایج کار طولانی مدت ما امروزه جالب‌تر می‌شود – برای ایجاد برخی از پانوراماهای خود از هواپیماهای جالبی مانند بالون‌های هوایی و کشتی‌های هوایی استفاده می‌کنیم. ما حتی توانستیم به استراتوسفر پرواز کنیم!

پرواز به استراتوسفر

ما از شما دعوت می‌کنیم که یک تور مقدماتی داشته باشید که علایق مختلف هوایی را منعکس می‌کند: آن‌ها شامل خرس ماهیگیری در کامچاتکا، هوک و ریف هاردی در استرالیا، کوه‌های رنگارنگ Zhangye Danxia در چین و بسیاری چیزهای دیگر برای دیدن هستند!

*️⃣ قبل از اجرای “مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 6” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 6 بر روی لینک اشاره نمایید …