گالاپاگوس در اکوادور

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

گالاپاگوس در اکوادور

نه چندان دور از خط استوا، درست در وسط اقیانوس آرام، جزایر گالاپاگوس وجود دارد – منطقه‌ای که به دلیل فعالیت‌های آتشفشانی ظاهر شده بود. از منظر تاریخ سیاره ما، جزایر نسبتا جوان هستند زیرا اولین جزیره “فقط” 5-10 میلیون سال پیش تشکیل شد. فقط برای مقایسه: ماداگاسکار حدود 65 میلیون سال پیش به یک جزیره کامل تبدیل شده بود. علاوه بر این، جوانترین جزایر گالاپاگوس به نام فرناندینا و ایزابلا هنوز درحال توسعه هستند.

گالاپاگوس، اکوادور

جزیره ایزابلا شامل 6 آتشفشان بزرگ است که 5 مورد از آن‌ها فعال هستند. ما یکی از آن‌ها را گرفتیم – سیرا نگرا (سانتو توماس) با ارتفاع 1124 متر. آخرین فوران در ژوئن 2018 رخ داد، بنابراین در طول فیلمبرداری AirPano، آتشفشان “خواب” بود.

گالاپاگوس، اکوادور

جزایر کوچک کابو روزا (لس تونلس) در نزدیکی ایزابلا قرارگرفته‌اند و تشکل‌های گدازه‌ای غیرمعمول را نشان می‌دهند. با وجود نام، آن‌ها بیشتر شبیه قوس هستند. در عین حال، جزایر بی‌جان نیستند: سطح سنگ‌های آتشفشانی تیره با کاکتوس‌های غول پیکر پوشیده شده است و به عنوان خانه برای پرندگان عمل می‌کند. و تنها جایی در جزایر گالاپاگوس است که می‌توان پنگوئن‌ها را در آن ملاقات کرد.

گالاپاگوس، اکوادور

نزدیکترین سکونتگاه Puerto Villamil است که همچنین غربی‌ترین روستای مجمع الجزایر و بندر محبوب قایق بادبانی است. خط ساحلی زیبا و سطح زمردی آب، گردشگران و دوستداران مناظر زیبا را به خود جذب می‌کند.

گالاپاگوس، اکوادور

پرجمعیت‌ترین سکونتگاه مجمع الجزایر سانتا کروز است که همچنین نقطه شروعی برای تورهای آبی متعدد و جالب‌ترین نقاط غواصی است. سایت غواصی گوردون راکس از جملهآن‌ها است: چندین سنگ صخره‌ای احاطه شده توسط تعداد بی‌سابقه‌ای از مرجان‌های درخشان، ماهی‌های کمیاب، لاک پشت ها، فوک ها، شیرهای دریایی و کوسه ها، از جمله کوسه‌های سر چکشی کمیاب که در معرض خطر انقراض محسوب می‌شوند.

گالاپاگوس، اکوادور

مکان‌های زیادی در سیاره ما وجود ندارد که بتوانید از چنین تنوع طبیعت لذت ببرید. بنابراین، مناظر شگفت انگیز جزایر گالاپاگوس را تحسین کنید!

گالاپاگوس، اکوادور

عکس‌های  ماکس گوزوفسکی ،  اولگ گاپونیوک

*️⃣ قبل از اجرای “گالاپاگوس در اکوادور” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان گالاپاگوس در اکوادور بر روی لینک اشاره نمایید …