کوت دازور فریوس و سنت رافائل، فرانسه

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

کوت دازور فریوس و سنت رافائل، فرانسه

خط ساحلی مدیترانه در گوشه جنوب شرقی فرانسه به طور گسترده‌ای به عنوان ریویرا فرانسه (یا کوت دازور) شناخته می‌شود. آب و هوای معتدل در ترکیب با مناظر زیبای خیره کننده قرن هاست که آماتورهای تفریحی مجلل را به خود جلب می‌کند. شناخته‌شده‌ترین شهرهای کوت دازور، نیس و کن هستند، اما خط ساحلی معروفی که از مرز ایتالیا تا تولون امتداد دارد، مکان‌های جالب دیگری نیز دارد. AirPano دعوت می‌کند تا نگاهی به گوشه‌های متفاوت اما نه کمتر تحسین برانگیز ریویرای فرانسه بیندازید.

کوت دازور فریوس

در چهل کیلومتری غرب کن، فرژوس، مرکز اداری کانتون به همین نام، قرار دارد. ژولیوس سزار در اینجا بندرگاهی را برای نیروی دریایی خود تأسیس کرد. در قرن چهاردهم، سرزمین‌های فرژوس کاملاً مسیحی شده بود و بر توسعه معماری بیشتر شهر تأثیر گذاشت. آثار دوران روم، استحکامات و بناهای بندری، ترماها، آمفی تئاتر و قنات تنها به‌صورت فرسوده تا به امروز باقی مانده است. دلیل آن سیل‌هایی است که در اینجا رخ داده و تهاجمات متعدد مسلمانان در قرون 7-9 می‌باشد.

در حال حاضر Fréjus یک مقصد اصلی استراحتگاه است. سواحل شنی آن بیش از هفت کیلومتر امتداد دارند. این شهر همچنین دارای بزرگترین باغ وحش ریویرا فرانسه و دو پارک آبی (از جمله بزرگترین باغ وحش در کل ساحل) است. علاوه بر این، معماری شهر، چه باستانی و چه مدرن، می‌تواند Fréjus را به عنوان یک مقصد دیدنی جالب معرفی کند.

کوت دازور سنت رافائل

بقایای ساخت و سازهای استعماری رومی در سراسر شهر وجود دارد. گاوبازی‌ها و نمایش‌های دیگر در آمفی‌تئاتر و تئاتر برگزار می‌شوند، درحالی‌که دروازه‌های گالیک و دیوارهای قلعه یادآور شکوه سابق دوران ژولیوس سزار هستند.

در قرن پنجم، کلیسای جامع، اختصاص داده شده به سنت لئونتیوس فرژوس، در شهر ساخته شد. غسل تعمید تنها بخش باقی مانده از کلیسای جامع است و قدیمی‌ترین بنای مسیحی در پروونس و یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های فرانسه محسوب می‌شود. دیگر ساخت‌وسازهای مسیحی در قلمرو Fréjus، کلیسای جامع متعلق به قرن 14، صومعه قرن 12-14 و کلیسای نوتردام د اورشلیم هستند.

کوت دازور سنت رافائل

دو کیلومتر دورتر از Fréjus یک بتکده بودایی Hông Hiên Tu وجود دارد. فرهنگ اسلامی توسط مسجد Missiri که در دهه 1930 برای نیازهای سربازان استعماری ساخته شد، نشان داده می‌شود. این مسجد کپی مسجد بزرگ جنه در مالی است که بزرگترین بنای گلی جهان است. دیوارهای میسیری با اخر پوشیده شده است، بنابراین به دلیل رنگ قرمز روشن خود قابل توجه هستند.

بلافاصله در شرق Fréjus شهر دیگری به نام Saint-Raphaël قرار دارد که قبلا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود. اکنون آن‌ها با همدیگر یک تجمع شهری به نام فرژوس سنت رافائل را تشکیل می‌دهند. در سال 1799 ناپلئون بناپارت و نیروهایش با کشتی از مصر به اینجا رسیدند و در روستای کوچکی که کمون سنت رافائل بود فرود آمدند. دیگر داستان نظامی بزرگ مرتبط با سنت رافائل مربوط به جنگ جهانی دوم است: در 15 اوت 1944، این مکان محل فرود در ساحل در عملیات Dragoon، تهاجم متفقین به جنوب فرانسه بود.

کوت دازور سنت رافائل

در مورد بناهای معماری سنت رافائل، بقایای یک قلعه قرون وسطایی، کلیسای نوتردام د لا ویکتور و کلیسای جامع معبد متعلق به قرن دوازدهم وجود دارد. در موزه باستان شناسی می‌توان اشیای تاریخی مختلفی را که در اطراف شهر یافت می‌شود، یافت. اما گرانبهاترین چیز سنت رافائل ساحل طولانی است که 40 کیلومتر امتداد دارد. پوشیده از ماسه و شن است و توسط صخره‌های سنگ قرمز قاب شده است.

کوت دازور فریوس

مشهورترین نویسندگان، مانند گی دو موپاسان و آنتوان دو سنت اگزوپری، این مکان را برای تعطیلات خود انتخاب کردند، درحالی‌که چارلز گونود اپرای معروف خود رومئو و ژولیت را در اینجا نوشت. امیدواریم که تور مجازی ما در این مکان‌های شگفت‌انگیز الهام‌بخش و احساسات واقعاً مثبت را برای شما به ارمغان بیاورد.

عکس های استاس سدوف و سرگئی شاندین

*️⃣ قبل از اجرای “کوت دازور فریوس و سنت رافائل، فرانسه” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان کوت دازور فریوس و سنت رافائل، فرانسه بر روی لینک اشاره نمایید …