کویر ورزنه، اصفهان

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

کویر ورزنه، اصفهان

◉ درباره: کویر ورزنه یکی از جاهای دیدنی ورزنه و از جاذبه‌های گردشگری طبیعی استان اصفهان است که فاصله چندانی با تهران ندارد. این منطقه گردشگری دارای بزرگ‌ترین سایت تفریحی کویر در ایران است که به تازگی بخش‌هایی از آن مثل موتورهای چهارچرخ یک نفره و دو نفره، زیپ لاین، سافاری، شتر سواری، رستوران، شربت خانه، کمپینگ و پاراگلایدر افتتاح شده‌اند.
کویر گردی، یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های گردشگری در ایران است. کشور ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد به «سرزمین چهار فصل» شهرت دارد و کویرها‌ درکنار جنگل‌ها، آبشارها، دریاها، چشمه‌ها و دریاچه‌ها از زیباترین جلوه‌های طبیعت در ایران هستند. با شروع فصل سرما، مناطقی مانند کویرها که در طول فصل تابستان با گرمای سخت و طاقت‌فرسا، غیر قابل بازدید هستند، تبدیل به جاذبه‌هایی پرطرفدار و دلچسب می‌شوند که هر سال، میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی هستند.
کویر ورزنه مکانی مناسب برای کویرنوردی و راه رفتن روی ماسه‌های داغ، تفریح در بزرگ‌ترین سایت تفریحی کویر ایران، بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر گردشگری ورزنه و تالاب بین‌المللی گاوخونی و همچنین تماشای پوشش گیاهی و جانوری بی‌نظیر کویری به شمار می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی از کویر ورزنه را در اختیار شما قرار دهیم.

منبع: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی / https://www.visitiran.ir

*️⃣ قبل از اجرای “کویر ورزنه، اصفهان” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان کویر ورزنه، اصفهان بر روی لینک اشاره نمایید …