شهر برلین، آلمان

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

شهر برلین، آلمان

ما از پیروزی تیم ملی آلمان بر برزیلی‌ها – تیم میزبان جام جهانی فوتبال 2014 – بسیار خوشحالیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک تور مجازی بدون برنامه در برلین منتشر کنیم و از این طریق یک پیروزی تاریخی را به هواداران آلمانی و همه طرفداران فوتبال تبریک بگوییم.

تیم ملی آلمان روز گذشته در ورزشگاه مینیرائو در شهر بلو هوریزونته برزیل کارهای غیرممکنی را انجام داد. در نیمه نهایی تیم برزیل با نتیجه غیرمعمول فوتبال – 7 بر 1 شکست خورد. برزیلی‌ها هرگز در تاریخ مسابقات جهانی اینقدر شکست نخورده بودند. بازی عالی تیم ملی آلمان نتیجه فوق‌العاده‌ای را به‌همراه داشت، بنابراین ما به شایستگی به آلمان تبریک می‌گوییم.

ستون پیروزی برلین

و در اینجا چند حقایق دربارهٔ پایتخت آلمان، برلین است.

برلین بزرگترین شهر آلمان است. همچنین برلین دومین شهر پرجمعیت و پنجمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. در مورد معماری برلین، این شهر برخی از ویژگی‌های ساختمان‌های قرون وسطایی را حفظ کرده است. در قرن‌های 18-19 برای ترسیم میدان صحیح، خیابان‌های عریض، مجموعه‌های بزرگ و ساختمان‌های باروک ایجاد شد. پس از جنگ جهانی دوم در هر دو بخش این شهر بناهای تاریخی و مناطق مسکونی بازسازی شده است. و چند منطقه جدید اضافه شد.

پارک عمومی شهری Großer Tiergarten

امروز برلین یک مرکز فرهنگی جهانی است. این مرکز حمل و نقل اروپایی و یکی از پربازدیدترین شهرهای این قاره است. دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و موزه‌های برلین در سراسر جهان شناخته شده هستند.

مشخصه برلین، البته، دروازه براندنبورگ و ستون پیروزی معروف جهانی است، اما جدای از آنها و برلین نماد برجسته دیگری دارد که باز بودن و بردباری پایتخت آلمان را بیان می‌کند – خرس برلین.

نویسنده تور مجازی: استاس سدوف و دیمیتری چیستوپرودوف

*️⃣ قبل از اجرای “شهر برلین، آلمان” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان شهر برلین، آلمان بر روی لینک اشاره نمایید …