شهر کورتونا، ایتالیا

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

شهر کورتونا، ایتالیا

ایتالیا کشوری شگفت انگیز با قلمروی نسبتاً کوچک است که میزبان تعداد باورنکردنی آثار تاریخی، فرهنگی و معماری باستانی است. با این حال، همه آن‌ها به یک اندازه معروف نیستند.

کورتونا، ایتالیا

تورهای مجازی ما ایتالیایی زیبا با تاریخ باستانی و میراث غنی خود را به شما نشان می‌دهد که بر اساس 3 شهر است: Orvieto، Cortona و Siena. امروز یکی از سه تور مجازی شهر کورتونا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کورتونا، ایتالیا

شهر کوچک و بسیار جالب دیگری در حدود 50 کیلومتری سیه نا قرار دارد. کورتونا نام دارد. توسط اتروسک‌ها ساخته شد و در دوران باستان نقش مهمی داشت. کورتونای مدرن که توسط باغ‌ها و تاکستان‌ها احاطه شده است، یک موزه واقعی در فضای باز است که در حدود 600 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

کورتونا، ایتالیا

ساختمان‌های دوره قرون وسطی و رنسانس به‌همراه دیوار شهر که در قرن ششم ساخته شده و کورتونا را احاطه کرده است، جلوه‌ای منحصربفرد به شهر می‌دهد. کلیسای سان فرانچسکو یکی از نقاط دیدنی کورتونا است. این اولین کلیسایی است که فرانسیسکن‌ها در خارج از آسیزی ساخته اند. چندین شاهکار خلق شده توسط لوکا سیگنورلی و فرا آنجلیکو، دو هنرمند برجسته دوره رنسانس، در اینجا یافت می‌شوند.

کورتونا، ایتالیا

در بالای تپه، کلیسای سنت مارگارت کورتونا وجود دارد که زیر نظر معمار بونانو پیزانو تولید شده است. از دیگر بناهای تاریخی جالب می‌توان به کلیسای جامع (Duomo) کورتونا و کلیسای سن دومنیکو اشاره کرد. و همچنین کلیسای سنت آگوستین، قلعه مدیچی، کاخ شهرداری و صومعه قرن دوازدهم فارنتا. فیلم هالیوود “زیر آسمان توسکانی” در اینجا فیلمبرداری شده است. فضای آرام محلی همراه با مناظر زیبا، شهر کورتونا را به مقصدی رویایی مطلوب برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی پر استرسی دارند تبدیل کرده است.

عکس از  Stas Sedov  و  Dmitry Moiseenko

*️⃣ قبل از اجرای “شهر کورتونا، ایتالیا” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان شهر کورتونا، ایتالیا بر روی لینک اشاره نمایید …