تور مجازی تورنتو کانادا

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

تور مجازی تورنتو کانادا

تورنتو بزرگترین شهر کانادا و پنجمین شهر بزرگ آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی ، نیویورک ، لس آنجلس و شیکاگو است. در سال 1998 تورنتو به سرعت درحال رشد و شش جامعه دیگر با همدیگر ادغام شدند تا یک مگاشهر جدید را تشکیل دهند که به نام GTA (منطقه تورنتو بزرگ) شناخته می‌شود.

با جمعیت 2.48 میلیون نفر (5.5 میلیون در GTA – منطقه تورنتو بزرگ) به عنوان یکی از چند فرهنگی‌ترین شهرهای جهان معرفی می‌شود و به عنوان امن‌ترین منطقه شهری بزرگ در ایالات متحده امریکای شمالی رتبه بندی می‌شود. بیش از 140 زبان و لهجه در اینجا صحبت می‌شود و کمی بیش از 30 درصد از ساکنان تورنتو در خانه به زبانی غیر از انگلیسی یا فرانسوی صحبت می‌کنند.

تورنتو پایتخت کانادا نیست، اما پایتخت فرهنگی، تفریحی و مالی این کشور است. در جنوب انتاریو در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. تاریخ تورنتو که شهری نسبتاً مدرن است، به اواخر قرن هجدهم بازمی‌گردد، زمانی‌که زمین آن برای اولین‌بار توسط سلطنت بریتانیا از میسیساگاس از نیو کریدت خریداری شد. این شهرک بعداً به عنوان شهر یورک تأسیس شد و توسط معاون فرماندار آن، جان گریوز سیمکو، به عنوان پایتخت جدید کانادای علیا اعلام شد. در سال 1834، یورک به عنوان یک شهر ثبت شد و به نام فعلی خود تغییر نام داد.

یکی از بزرگترین جاذبه‌های شهر برج CN با ارتفاع 553.33 متر (1815.4 فوت) است که در سال 1976 تکمیل شد و به بلندترین سازه مستقل جهان و بلندترین برج جهان در آن زمان تبدیل شد. این هر دو رکورد را به مدت 34 سال تا اتمام برج خلیفه و برج کانتون حفظ کرد. این سازه بلندترین سازه مستقل در نیمکره غربی، نمادی از خط افق تورنتو و نمادی از کانادا است که سالانه بیش از دو میلیون بازدیدکننده بین‌المللی را به خود جذب می‌کند.

رکورد دیگری توسط خیابان یونگ به عنوان “طولانی‌ترین خیابان جهان” به طول 1896 کیلومتر (1178 مایل) ایجاد شد. در واقع، کتاب رکوردهای جهانی گینس وضعیت خیابان یونگ را تا سال 1999 به عنوان رکورد واقعی منتشر کرد. برخی فکر می‌کنند که خیابان یونگ همچنان طولانی‌ترین خیابان در جهان باقی مانده است، برخی فکر می‌کنند این ادعا نادرست است زیرا می‌گویند HW11 بخشی از آن نیست. خیابان یونگ

قدم زدن در خیابان‌های تورنتو تقریباً غیرممکن است که باور کنید شهر یک شهر دیگر (PATH) در زیر زمین پنهان شده است. طبق رکوردهای جهانی گینس، PATH بزرگترین مجتمع خرید زیرزمینی با 28 کیلومتر (17 مایل) پاساژهای خرید است. 371600 متر مربع (4 میلیون فوت مربع) فضای خرده فروشی دارد. در واقع، فضای خرده فروشی متصل به PATH از نظر اندازه با مرکز خرید وست ادمونتون رقیب است. تقریباً 1200 مغازه و خدمات مانند مغازه‌های فتوکپی و تعمیرات کفش که در PATH یافت می‌شوند، حدود 5000 نفر را استخدام می‌کنند. یک بار در سال، مشاغل در PATH میزبان بزرگترین فروش پیاده روهای زیرزمینی در جهان هستند.

آبشار نیاگارا حدود دو ساعت با مرکز شهر فاصله دارد اما همچنان یکی از بزرگترین جاذبه‌های تورنتو محسوب می‌شود. این آبشار بالاترین سرعت جریان آبشارهای جهان را دارد و افت عمودی آن بیش از 165 فوت (50 متر) است.

عکس از دیمیتری مویزینکو

*️⃣ قبل از اجرای “تور مجازی تورنتو کانادا” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان تور مجازی تورنتو کانادا بر روی لینک اشاره نمایید …