دریاچه هیبارا، ژاپن

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

دریاچه هیبارا، ژاپن

استان فوکوشیما در ژاپن به خاطر فاجعه هسته‌ای در سراسر جهان به یاد می‌آید. و اکنون هدف این پانورامای هوایی اصلاح این تصور اشتباه است زیرا فوکوشیما سرزمین زیبای جنگل ها، دریاچه‌ها و کوه‌ها است. در قسمت شمالی جزیره هونشو، پارک ملی Bandai-Asahi وجود دارد که بیش از 186000 هکتار زمین را پوشش می‌دهد. از آثار طبیعی این پارک می‌توان به مناظر توده‌های آتشفشانی، جنگل‌ها، دره‌ها، حفره‌ها و دریاچه‌ها اشاره کرد.

دریاچه هیبارا، ژاپن

کوه Bandai با ارتفاع 1819 متری توسط یک مثلث دریاچه‌ای به اصطلاح احاطه شده است که از سه دریاچه زیبا تشکیل شده است: Hibara، Onogawa، Akimoto. فوران 1888 کوه Bandai چشم انداز محلی و مسیر رودخانه‌ها را تغییر داد. همچنین باعث ایجاد دریاچه‌های متعدد شد.

دریاچه هیبارا، ژاپن

میزوهارا شووشی، شاعر ژاپنی، هایکوی غنایی با عنوان «تفکر دریاچه هیبارا» نوشت: «در دیگ خیالی، یخ زده میان کوه‌های گرگ و میش، دریاچه از غم نفس می‌کشد…» احتمالاً یادآور وقایعی است که یک روستا توسط آتشفشان نابود شد و در پایین هیبارا مدفون شد.

دریاچه هیبارا، ژاپن

هیبارا حدود 30 متر عمق دارد و طول ساحل آن 31 کیلومتر و مساحت کل آن 10.7 کیلومتر مربع است. این دریاچه بزرگترین دریاچه “مثلث باندای” است، درحالی‌که کوچکترین آن “اونوگاوا” است. این دریاچه از آبشار کوچکی تغذیه می‌شود که از دامنه کوه سرازیر می‌شود و خوشمزه‌ترین آب ژاپن را دارد.

دریاچه هیبارا، ژاپن

دریاچه‌های باندای مکان محبوبی در میان گردشگرانی است که به اینجا می‌آیند تا از مناظر کوهستانی منعکس شده در آب لذت ببرند، با هوای تازه کوهستانی تنفس کنند، در جنگل قدم بزنند، قایق سواری کنند یا ماهیگیری کنند. و بارزترین ویژگی این مکان، لحظه‌های طلوع خورشید است که در اینجا بسیار دیدنی است. ما شما را به بازدید از این سرزمین‌های شگفت انگیز دعوت می‌کنیم!

دریاچه هیبارا، ژاپن

ما از آقای Hayakawa از  Crossdevice  برای سازماندهی فیلمبرداری تشکر می‌کنیم.

*️⃣ قبل از اجرای “دریاچه هیبارا، ژاپن” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان دریاچه هیبارا، ژاپن بر روی لینک اشاره نمایید …