جزیره اوآهو هاوایی

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

جزیره اوآهو هاوایی

جزیره اوآهو هاوایی

مجمع الجزایر هاوایی از بیست و چهار جزیره و جزایر مرجانی و همچنین جزایر کوچک متعدد تشکیل شده است. این جزایر در قرن ششم قبل از میلاد ساکن شدند، اما برای قرن‌ها در طول سفر افسانه‌ای دور جهان در دوران اکتشافات بزرگ جغرافیایی، ملوانان یا به جنوب یا شمال جزایر رفتند. بنابراین جزایر هاوایی برای مدت طولانی روی نقشه ظاهر نشدند و هیچ کس از آن‌ها خبر نداشت.

گمان می‌رود اولین اروپایی که پا به سرزمین آن‌ها گذاشت، دریانورد معروف جیمز کوک در سال 1778 بود. او یک سال بعد در همان مکان درگذشت.

مکان‌های اصلی دیدنی هاوایی سواحل و طبیعت شگفت انگیز است: آتشفشان ها، آبشارها و پارک‌های ملی. علاوه بر این، شما می‌توانید یک دنیای زیر آب غنی و فوق‌العاده زیبا را در اینجا پیدا کنید. به طور کلی، هاوایی را بیهوده «جزایر بهشتی» نمی نامند – به‌نظر می‌رسد که هم آب و هوا، هم طبیعت باشکوه و هم سواحل هاوایی به طور ویژه برای بیدار کردن حواس مردم ایجاد شده اند.

در حال حاضر فعالیت‌های آتشفشانی در جزایر هاوایی عمدتاً در کیلاویا اتفاق می‌افتد: دهانه‌ای متصل که در شیب Mauna Loa، دومین کوه مرتفع واقع شده است. فوران مداوم این آتشفشان از سال 1983 ادامه دارد.
این فوران آتشفشانی به دلیل فواره‌های تماشایی گدازه‌ای که ماگمای قرمز داغ را 90 متر در هوا پرتاب می‌کند مشهور است. چنین فواره گدازه‌ای گاهی می‌تواند به ارتفاع 500 متر برسد. با خروج از دهانه، گدازه مانند رودخانه قرمز روشن بازالت با سرعت 30 کیلومتر در ساعت به پایین سرازیر می‌شود. کاملاً همه چیز را در راه خود می‌سوزاند، جاده‌ها را قطع می‌کند و با رسیدن به دریا، به سرعت خنک می‌شود و ستون‌های بزرگ بخار را به آسمان می‌فرستد. برای گردشگرانی که از این بهشت ​​گرمسیری بازدید می‌کنند، این فوران‌ها نمایشی کاملا فراموش نشدنی است.

ما قبلاً تلاش کرده‌ایم از فوران آتشفشان عکس بگیریم، اما فقط تا حدی موفق بوده است. روزی که با هلیکوپتر به آنجا رسیدیم، لوله‌های گدازه مسدود شد و برای اولین‌بار پس از چندین سال، جریان گدازه به اقیانوس متوقف شد. روز بعد گدازه مسیر جدیدی ایجاد کرده است و زمانی‌که مکانی را پیدا کردیم که گدازه در آن به اقیانوس می‌ریخت، یک ستون بخار صد متری از آنجا بلند شده بود. در آن زمان هلیکوپتر ما رفته بود و ما فقط از روی زمین عکس می‌گرفتیم.

lava meets the sea

به همین دلیل است که چندین سال است که علاقه ما به جزایر هاوایی کم نشده است.

سال گذشته با Dean Karamehmedovich ، یک عکاس فوق‌العاده که در جزایر زندگی می‌کند، ملاقات کردیم. او مدت زیادی است که از جزایر عکس می‌گیرد. در اینجا می‌توانید یک تور مجازی جالب در سراسر هاوایی پیدا کنید .

و امروز تور عکس هوایی او از جزیره اواهو را به شما معرفی می‌کنیم.

hawaii map

از آنجا که این اولین سفر دین در وب سایت ما است، مایلیم چند کلمه دربارهٔ دین بگوییم.

مانند بسیاری دیگر از فارغ التحصیلان، او در طول سال‌ها از مهندس برق به توسعه دهنده وب، از صاحب رستوران به عکاس، تغییر شغل داده است. تبدیل به یک معتاد ماجراجویی، دوی ماراتن، ورزشکار سه گانه، قهوه خور، مسافر، استراتژیست رسانه‌های جدید، گیک و موتورسواری که در سال 2000 به هاوایی نقل مکان کرد، سرزمین دامن‌های هولا، امواج بزرگ و غواصی که یکی دیگر از علایق اوست. او به زودی VTHawaii.com را تأسیس کرد . او اولین پروژه بزرگ خود را در سال 2004 برای پایگاه نیروی هوایی Hickam در اوآهو انجام داد و سپس یک عکاس حرفه‌ای تمام وقت و ارائه دهنده برجسته پانوراما در هاوایی شد.

در سال 2008 VTHawaii با بزرگترین شرکت املاک و مستغلات قراردادی برای عکاسی از 1200 مکان رمزگذاری شده جغرافیایی از جزایر اصلی هاوایی، هر جامعه، هر ساحل و هر جاذبه منعقد شد و سواری من شروع شد.

در سال 2009 سفر به طور گسترده به کانادا و ایالات متحده ادامه یافت و از صدها هتل در بیش از صد شهر عکاسی کرد.، SK، QC، NB، NS و تا PEI و نیوفاندلند. او همچنین الهام گرفت تا شروع به انجام پانوراماهای زیر آب کند و حتی وب سایت خود برای ادای احترام به حیات دریایی HawaiiMarineLife.com را راه اندازی کند که تصاویر زیر آب از گونه‌های دریایی بومی هاوایی را می‌گیرد.

اخیراً AirPano.ru از او الهام گرفت و پس از چند بار اجرای آزمایشی از هواپیما و هلیکوپتر، اولین پروژه هوایی نمایشی موفقیت آمیز بود و VT Hawaii.com در هوا منتقل شد.

بعدش چی؟… جاهای زیادی برای رفتن هست!

پانوراما توسط دین کارامه مدویچ، برنامه نویسی توسط AirPano

*️⃣ قبل از اجرای “جزیره اوآهو هاوایی” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

تگهای سئو: دانلود رایگان جزیره اوآهو هاوایی ، پخش آنلاین جزیره اوآهو هاوایی ، تماشای رایگان جزیره اوآهو هاوایی ، ویدیوی فیلم جزیره اوآهو هاوایی ، جزیره اوآهو هاوایی نسخه بدون سانسور شده ، جزیره اوآهو هاوایی با زیرنویس چسبیده ، جزیره اوآهو هاوایی با دوبله فارسی و زبان اصلی ، جزیره اوآهو هاوایی با کیفیت hd اچ دی ، جزیره اوآهو هاوایی با کیفیت خوب عالی ، جزیره اوآهو هاوایی کم حجم مخصوص موبایل ، دانلود سریع جزیره اوآهو هاوایی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت ، لینک دانلود جزیره اوآهو هاوایی ، فیلم جزیره اوآهو هاوایی ورژن قدیمی و جدید سال ، تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن جزیره اوآهو هاوایی ، در اتوبوس و مسافرت ، پیش نمایش تریلر آنونس جزیره اوآهو هاوایی ، نمایش خانگی ، دیدن جزیره اوآهو هاوایی در اوقات فراغت ، دیجی مویز ، هکس دانلود ، پیشتاز مووی ، نماوا ، فیلیمو ایرانسل ، فام همراه اول ، گپ فیلم رایتل ، اسنپ ، نماشا ، آپارات ، نیم بها ، دوستیها ، ویپو فیلم ، بلبل جان ، نت فلیکس ، هستی دی ال ، موبو مووی ، آپ مدیا ، آپ تیوی ، فیلم تو مووی ، تاپ مدیا ، مووینه ، ۳۰نما ، نیکی دیلی ، فیلمباز ، بدون نیاز به عضویت ، آن استریم ، آنستریم ، پلیر
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان جزیره اوآهو هاوایی بر روی لینک اشاره نمایید …