مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 8

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 8

اگر از فضای بیرونی به سیاره خود نگاهی بیندازیم، نوعی “پتو” را خواهیم دید که از نخ‌های سفید، آبی، سبز و قهوه‌ای بافته شده است. با نزدیک‌تر نگاه می‌کنیم، چشمان ما شروع به تشخیص جزئیات می‌کنند، مانند خطوط کلی قاره‌ها و جزایر، کوه‌ها، دریاها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها. هر چه پایین‌تر برویم، ساخت و سازهای دست ساز بیشتری می‌توانیم ببینیم: دیوار چین با 21196 کیلومتر طول، اگر همه شاخه‌ها را بشماریم، یکی ازآن‌ها است. به طور گیج کننده‌ای تصور می‌شود که اندازه دیوار از مدار زمین دیده می‌شود، اما کاملاً درست نیست: لحظه‌ای که شما شروع به تشخیص دیوار بزرگ چین می‌کنید، شروع به تشخیص سایر سازه‌ها نیز می‌کنید.

ورزشگاه سن پترزبورگ در شب، روسیه

تکه تکه‌های رنگارنگ زمین از جزئیات بسیار متفاوتی تشکیل شده است. در همان مکان، در چین، کوه‌های رنگارنگ دانکسیا وجود دارد که شکل زمین پر از رنگ‌های زرد، نارنجی، آبی و دیگر رنگ‌های روشن و خالص است.

می‌توانید بی‌پایان از مناطق آبی لذت ببرید، که به نوبه خود می‌توانند شما را با منحصربفرد بودن خوشحال کنند: دریاچه بایکال پوشیده از یخ، خلیج پر از چتر دریایی در اندونزی، اقیانوس آرام که پلی‌نزی فرانسه را احاطه کرده است و اقیانوس هند که سواحل را می‌شوید. گوا و سیشل…

خلیج چتر دریایی.  راجا آمپات، اندونزی

مناظر کوهستانی کمتر زیبا نیستند: برای مثال پارک ملی Saylyugemsky در آلتای. طبیعت گورنی آلتای در اینجا به طور کامل نشان داده شده است: نه تنها ارتفاعات بلکه رودخانه ها، دره ها، استپ ها، یخچال‌ها و دره‌ها نیز وجود دارد. نمونه الهام بخش دیگر کامچاتکا با دره آبفشان ها، اوزون کالدرا و دیگر مناظر طبیعی عالی است.

صحرای وادی رام، اردن

هر گوشه از زمین می‌تواند ما را به شیوه خود شگفت زده کند. با صحرای باورنکردنی وادی رام در اردن آشنا شوید. از آنجایی که مناظر آن از مناظر معمولی زمینی دور است، به دره ماه نیز معروف است. در بولیوی می‌توانید دریاچه اویونی را بیابید که نه تنها خشک شده، بلکه مجسمه‌های خارق‌العاده‌ای از نمک خلق کرده است. و حتی منظره ساده‌ای مانند استپ نیز مملو از زندگی، اشکال و رنگ است – کافی است نگاهی به منطقه حفاظت شده طبیعی اورنبورگ با ساکنان معروف آن، اسب‌های پرژوالسکی بیندازید.

طوفان بالای سالار دی اویونی، بولیوی

تصویر زمین بدون ساکنان آن کامل نخواهد بود. در میان بهترین پانوراماهای ایرپانو، ما یک قبیله بسیار غیر معمول را انتخاب کرده ایم، مردم باکا در کامرون. آنها شیوه زندگی سنتی خود را بدون استفاده از دستاوردهای تمدن مدرن حفظ کرده اند. برای یک انسان مدرن تصور کردن زندگی خود بدون برق یا تلفن سخت است، بنابراین حداقل می‌توانید تماشا کنید که مردم چگونه زندگی می‌کنند و به این فکر کنید که سیاره ما چقدر متنوع است.

مردم باکا، کامرون

ما این پانوراماها و بسیاری دیگر را در سال 2018 به شما نشان دادیم. از اینکه با ما هستید متشکریم و در سال جدید هوایی به انتشار تصاویر پانورامای جدید و جذاب از زیباترین گوشه‌های زمین ادامه خواهد داد!

*️⃣ قبل از اجرای “مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 8” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 8 بر روی لینک اشاره نمایید …