مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 2

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 2

ما بهترین پانورامای ایجاد شده توسط هوایی را در طی چندین سال اخیر انتخاب کرده ایم. بیشتر آن‌ها منحصربفرد هستند زیرا برای اولین‌بار در تاریخ عکاسی پانوراما گرفته شده اند. وب سایت Airpano درحال حاضر بیش از 2000 پانوراما را ارائه می‌دهد. برای آسان‌تر کردن پیمایش در چنین حجمی از مواد، تصمیم گرفتیم مجموعه‌ای از بهترین پانورامای هوایی را ایجاد کنیم و آن‌ها را در چندین تور مجازی سازماندهی کنیم. ما سعی کردیم زیباترین پانوراماها را از منحصر به فردترین و با معنی‌ترین مکان‌ها انتخاب کنیم. امروز می‌خواهیم دومین تور مجازی از مجموعه پانورامای منتخب خود را معرفی کنیم. فوران آتشفشان پلوسکی تولباچیک، آبشار بی‌نظیر ویکتوریا، مرتفع‌ترین چرخ و فلک در جهان و دیگر مکان‌های شگفت انگیز سیاره ما را،. اولین تور مجازی از بهترین پانورامای ما که می‌توانید ببینیداینجا .

AirPano در سال 2006 تاسیس شد. در همان زمان ما یک تکنیک منحصربفرد برای عکاسی پانورامای کروی از هوا ایجاد کردیم. امروزه هوایی بزرگترین منبع پانورامای 360 درجه در جهان است که بر اساس پوشش جغرافیایی، تعداد عکس‌های هوایی و کیفیت هنری و فنی تصاویر گرفته شده از دید پرنده گرفته شده است.

اکنون، به لطف عکس‌های پانوراما منتشر گردیده در وب سایت ما، هر بازدیدکننده می‌تواند به هوا برود و همه چیز را طوری ببیند که انگار واقعاً در محل است: داخل یک هلیکوپتر یا حتی در سطل یک بالون هوای گرم.

از شما دعوت می‌شود در این سفر نفس گیر به ما بپیوندید!

*️⃣ قبل از اجرای “مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 2” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 2 بر روی لینک اشاره نمایید …