تیگره، استان بوئنوس آیرس در آرژانتین

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

تیگره، استان بوئنوس آیرس در آرژانتین

رودخانه پارانا از قلمرو سه کشور لاتین عبور می‌کند: برزیل، پاراگوئه و آرژانتین. نام آن از زبان محلی به معنای “به بزرگی دریا” گرفته شده است. در مسیر خود، دلتای را تشکیل می‌دهد که 14000 کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد. آبشار ایگوازو که شهرت جهانی دارد و همچنین بسیاری از آبشارهای دیگر در اینجا قرار دارد و شهر تیگر یکی ازآن‌ها است.

این شهر در سال 1820 پس از تخریب بسیاری از سکونتگاه‌های دیگر در این منطقه در اثر سیل تاسیس شد. مردم از زمان‌های بسیار قدیم در اینجا زندگی می‌کردند و ببرها و جگوارها در این منطقه شکار می‌شدند، این نام از آنجاست.

Tigre، استان بوئنوس آیرس، آرژانتین

امروزه جمعیت تیگر از 381000 نفر تجاوز نمی‌کند، اما این رقم به ندرت به طور جداگانه محاسبه می‌شود: مانند بسیاری از شهرهای دیگر در اطراف بوئنوس آیرس ، تیگر بخشی از تراکم شهری بوئنوس آیرس است که بیش از 13 میلیون نفر را در قلمروی به وسعت 6000 کیلومتر مربع متحد می‌کند. .

در عین حال، Tigre تفاوت قابل توجهی با سایر حومه‌های بوئنوس آیرس دارد. این بندر اصلی دلتای پارانا است و موقعیت جغرافیایی آن واقعاً منحصربفرد است. این شهر که در دو طرف همان رودخانه «ببر» تولید شده است، هم در سرزمین بزرگ با بزرگراه‌ها و اتومبیل‌ها و هم در جزایری واقع شده است، جایی که مردم از قایق‌ها، از کاتاماران گرفته تا قایق‌های تفریحی، برای حمل و نقل استفاده می‌کنند.

Tigre، استان بوئنوس آیرس، آرژانتین

نزدیکی به بوئنوس آیرس، Tigre را به یک مقصد مهم توریستی و آخر هفته تبدیل کرده است. هم برای مردم محلی و هم برای مهمانان شهر، پارک شهربازی بزرگ پارک د لا کوستا وجود دارد. از دیگر مناظر، کازینو، کلوپ‌های قایق بادبانی و چندین موزه اختصاص یافته به هنر، ارتش و موزه نوشیدنی سنتی آرژانتینی Mate وجود دارد.

اما جالب‌ترین ویژگی این شهر، ساختمان‌های آن روی آب است. هم خانه‌های معمولی و هم شاهکارهای معماری در میان آن‌ها وجود دارد، از جمله ساختمان‌های Belle Époque. یک تور به این ونیز لاتین داشته باشید!

عکس های  استانیسلاو سدوف

*️⃣ قبل از اجرای “تیگره، استان بوئنوس آیرس در آرژانتین” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان تیگره، استان بوئنوس آیرس در آرژانتین بر روی لینک اشاره نمایید …