افزایش چشمگیر فروش کالا با تبلیغ در بازی‌های ویدیویی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

افزایش چشمگیر فروش کالا با تبلیغ در بازی‌های ویدیویی
آمار و اطلاعات دریافتی از موسسه هنرهای الکترونیکی حاکی از آن است که تبلیغات در بازی‌های ویدیویی فروش کالاهای تبلیغ شده را تا 24 درصد افزایش داده است.

موسسه تحقیقاتی Nielsen اخیرا تحقیقی درباره تاثیر تبلیغات در بازی‌های ویدیویی انجام داده است که بر اساس آن تبلیغات در بازی‌های ویدیویی فروش کالاهای تبلیغ شده را تا 24 درصد افزایش داده است .

به گزارش ام بی‌ای نیوز و به نقل از سایت Brand Freak آمار و اطلاعات دریافتی از موسسه هنرهای الکترونیکی حاکی از آن است که تبلیغات در بازی‌های ویدیویی فروش کالاهای تبلیغ شده را تا 24 درصد افزایش داده است. این افزایش بر این نکته تاکید می‌کند که تبلیغات در بازی‌های ویدیویی به عنوان یک رسانه اصلی برای برندهای مختلف نوعی اطمینان از جلب توجه عده بیشتری از مشتریان به بار می‌آورد.

این حقیقتا اولین بار است که یک نفر تاثیر تبلیغات در بازی‌های ویدیویی را با استفاده از آمار و ارقام بیان می‌کند. به هر حال این امر نشانه تمایل فراوان تبلیغ کنندگان کالا به مطرح شدن در بازی‌های ویدیویی به شمار رفته و شنیدن اخبار خوش از نتایج این کار زمینه را برای ورود برندهای جویای نام به این عرصه فراهم کرده و قلمرو کاری آن‌ها را توسعه می‌دهد. از طرف دیگر نتایج موفقیت آمیز این کار محکی برای انتخاب این گزینه برای تبلیغات به حساب می‌آید. آزمایش نهایی زمانی اتفاق می‌افتد که یک برند گمنام یا در حال توسعه پس از گذاشتن لوگوی خود در یک بازی ویدیویی جهشی بزرگ در میزان فروش خود مشاهده کند.

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود